Nou, witte rook! Ook ik heb een plankmodelletje gemaakt met nog maar 1 coax ingang bedraad en ik kon het geduld niet langer opbrengen dus ik heb hem aangesloten

.
Het werkte eigenlijk meteen en het speelt nu een uurtje. Loepzuiver en storingsvrij. Ik heb hem dan wel niet rechtstreeks achter een eindversterker hangen en ik hoor geen bijgeluiden. Eerst Sara K. met Hell or High Water, erg fraaie opname. Dan nog wat Patricia Barber, het klinkt allemaal erg goed.
Ik heb ook nog wat hires 24-88 materiaal afgespeeld, maar het display gaf aan 48kHz. Misschien dat er in de Squeezebox nog een transcoding plaatsvind, kijk ik later wel naar.
Het display heb ik rood gekozen vanwege zijn maatje erboven op de foto. Alleen is het meer oranje-rood dan rood. Dat los ik wel op met een displayfilter hoop ik.
Het lettertype op het display van de volume indicatie lijkt hier niet helemaal goed trouwens, bij mij is het karakter verticaal niet symmetrisch verdeeld over de 2 rijen. Dus bij bijv. de 8 is de witruimte boven- en onderin de 8 niet gelijk Dat oogt mij een beetje vreemd.
Maar wat klinkt het mooi zeg!
Morgen verder met bedraden, een kast bestellen en freeskees lastigvallen!