De voordelen op een rijtje: gratis toegang, genoeg luxe fauteuls, softijsjes en als afsluiter een spelletje Lingo op hoog niveau voor 80 man in de ballenbak
ZBA Luisterdag V Breda - Apparatuur
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
ultrasound
- Berichten: 39
- Lid geworden op: ma 15 sep 2008, 15:39
- Locatie: Utrecht
Boekenplank luidspreker luistersessie
Gelet op het aanbod boekenplankluidsprekers, stel ik voor, vanwege de voorjaars collectie boekenkasten, deze luistersessie te houden bij de plaatselijke Ikea.
De voordelen op een rijtje: gratis toegang, genoeg luxe fauteuls, softijsjes en als afsluiter een spelletje Lingo op hoog niveau voor 80 man in de ballenbak
De voordelen op een rijtje: gratis toegang, genoeg luxe fauteuls, softijsjes en als afsluiter een spelletje Lingo op hoog niveau voor 80 man in de ballenbak
Grote kans dat ik mijn http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 5&start=25 kan meenemen, aangezien er ruimte is bij Geenius in de auto! Geïnteresseerde kopers kunnen dan ook gelijk luisteren!
Neemt iemand een UcD versterker mee? Ucd 180 b.v. Een versterker die niet stabiel is tot 2a3 ohm trekt de speakers namelijk niet goed en dat zou een beetje zonde zijn van de moeite.
Neemt iemand een UcD versterker mee? Ucd 180 b.v. Een versterker die niet stabiel is tot 2a3 ohm trekt de speakers namelijk niet goed en dat zou een beetje zonde zijn van de moeite.
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Indien gewenst mag mijn LM3886 bakbeest ook op vermogenslurpende speakers aangesloten worden
. Ik neem hem enkel mee als er interesse voor is, ding weegt 17kg
. Doet 300W RMS in 4 ohm en 200W RMS in 8 ohm, en zou normaal helemaal geen problemen moeten hebben met 2 ohm dippen.
Accio Music!
Ik ben de laatste dagen hard aan het werk geweest. Ik ga nu twee weken op vakantie, en kom dan terug voor de DIY dag.
Mijn nieuwe speakers zijn nog niet helemaal af, en zelfs nog niet gepresenteerd op het forum,
maar dat heeft te maken met de snelheid van bouwen.
Dit is mijn eerst helemaal zelf ontworpen speaker. (of beter gezegd, het 14e ontwerp, nadat Asterduc mij op heel wat punten weer op het goede pad moest zetten). Hij is nog niet helemaal gereed, maar het is tenslotte een DIY bijeenkomst.
Er komt muziek uit. Hij heeft toepasselijk "Accio Music". Actief Groundsound filter. Seas Excel coax, met 2x 22cm woofer in gesloten kasten. Wegen 55KG per stuk, dus graag op de begane grond plannen! In plaatst van "Arista".
Tot binnenkort, Harry
Mijn nieuwe speakers zijn nog niet helemaal af, en zelfs nog niet gepresenteerd op het forum,
Dit is mijn eerst helemaal zelf ontworpen speaker. (of beter gezegd, het 14e ontwerp, nadat Asterduc mij op heel wat punten weer op het goede pad moest zetten). Hij is nog niet helemaal gereed, maar het is tenslotte een DIY bijeenkomst.
Er komt muziek uit. Hij heeft toepasselijk "Accio Music". Actief Groundsound filter. Seas Excel coax, met 2x 22cm woofer in gesloten kasten. Wegen 55KG per stuk, dus graag op de begane grond plannen! In plaatst van "Arista".
Tot binnenkort, Harry
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Schaamteloze crosspost, maar hij is iig toonbaar en speelbaar.
Enkel en frontje nog
http://tweakers.net/ext/f/a3nVXW3glgT5I ... Z/full.jpg
dus ehm Jeroen, heb je sowieso nog plek? (hij is niet groot hoor dus maak je niet teveel zorgen). Dashboard kastje?
)
Enkel en frontje nog
http://tweakers.net/ext/f/a3nVXW3glgT5I ... Z/full.jpg
dus ehm Jeroen, heb je sowieso nog plek? (hij is niet groot hoor dus maak je niet teveel zorgen). Dashboard kastje?
De buitenkant wel. De binnenkant uit Nederland en Denemarken. Connectoren uit Duitsland. Kom maar kijken op de DIY dag, of nog beter luisteren! Een set zal daar zonder deksel staan, dan kan je ook de binnenkant bewonderen. Nog mooier als de buitenkant.ray5150 schreef:Mooie kastjes voor die eindversterkers! komen die soms uit Italie?
De speakers hebben nu de hele dag gespeeld. Klinkt (voor mij) beter als de Arista.
Groeten, Harry
