Zo, droog weer, de Km's hardlopen zitten er op dus .... aan de slag.
Vandaag de zijkanten van de voeten helemaal gelijkschuren met de bandschuurmachine.
De bandschuurmachine heb ik op zijn kant vast gezet aan de Workmate.

- De bandschuur machine op de Workmate bevestigd met een paar lijmklemmen. Dat gaat echt makkelijk zo.
Dat ging prima en ik was net klaar met de eerste voet toen..... de motor draait maar de schuurband dus niet
Helaas voet nr. 2 zal nog even moeten wachten, de aandrijfriem van de bandschuurmachine is geknapt
Even het internet opgedoken en een paar nieuwe riemen besteld, het kost niet de wereld maar het houd wel op.

- De gebroken riem.
Dan maar verder met standaard nr.1 De hoeken van de voet zijn afgerond en alles is inmiddels geschuurd t/m korrel 400.

- Ruimte om straks de draden aan de aansluitbussen te solderen. De onderste plaat zit niet gelijmd maar geschroefd.

- De standaard is met twee lange schroeven aan de voet bevestigd.
De eerste standaard is gereed om in de eerste laag Osmo hardwax te zetten
Het effect is wat moeilijk zichtbaar te maken op de foto maar het strepen effect van de lagen multiplex komt tot leven.
Het hardhouten plaatje krijgt een beetje een "3D" effect.

- De achterkant van de boog.
zo, nu 24 uur laten drogen voor de tweede en laatste laag en wachten op de nieuwe aandrijfriemen voor de bandschuurmachine.
Het einde van dit project begint inzicht te komen.