ZBA Luisterdag V Breda 2009, voor wachtlijst (oud topic!)

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Nog even te verduidelijking; beide afmelders hadden zeer goede redenen !

Maar zoals bart al zei; inschrijven maar weer. Oók de beginners!

Jan
freebee
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 02 jul 2008, 19:35

Graag willen wij ons opgeven voor DIY Breda!

Bericht door freebee »

Naam Orson (freebee)

Naam vriend John (mach1)

Dagdelen; alle
Mee-eten; nee (betaling na bestelling van de pizza...)
Gebruikersavatar
Soundexcel
Berichten: 1079
Lid geworden op: do 28 dec 2006, 19:29
Locatie: Zeist

Bericht door Soundexcel »

Naam Soundexcel
Naam Mathijs vd Venne
Dagdelen; alle
Mee-eten; ja
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Bericht door RobertD »

RobertD schreef:
Nickname: Robert D
Naam: Robert Daems
Dagdelen: Alle
Eten: Ja

Ik zal eens kijken of ik nog belangstellenden mee kan slepen.

Hoe zit het met ruimte voor het geval ik iets wil laten zien / horen?
Ik wil graag ook een kennis meenemen. Hij heet Ron en komt 's morgens en een deel van de middag met mij mee.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: reservatie

Bericht door Wowly »

gelly schreef:
Nick: gelly
Naam: candela mauro
Dagdelen: middag
Mee-eten: nee

k'zie er al naar uit !
tot dan

ps: > wowly
krijg ik nog een bevestiging ? of wordt pagina 1 lijst geedit ?
pagina 1 word ge-edit inderdaad :D
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Pagina 1 is ge-edit, check ff of ik alles goed heb gedaan

Er zijn nog maar 3 plaatsen te vergeven!

Jan
Ronkel
Berichten: 2181
Lid geworden op: do 11 jan 2007, 23:46
Locatie: Arnhem

Bericht door Ronkel »

Ik meld me bij deze ook aan.

Ronkel (nickname)
Auke (dagelijkse naam, optie)
Dagdelen: alle
Mee-eten: ja
Dioot
Ook commercieel actief
Berichten: 28
Lid geworden op: do 20 mar 2008, 11:11

Bericht door Dioot »

Ik ben er ook bij.

Nickname: Dioot
Naam: Martin Ros
Dagdelen: Alle
Mee-eten: ja
dickS
Berichten: 3
Lid geworden op: di 23 dec 2008, 13:59

Bericht door dickS »

Hierbij mijn aanmelding.
Als ik goed geteld heb nog net binnen de limiet.

Nickname: DickS
Naam: Dick
Dagdelen: middag / avond
Mee-eten: ja
Ronkel
Berichten: 2181
Lid geworden op: do 11 jan 2007, 23:46
Locatie: Arnhem

Bericht door Ronkel »

dickS schreef:
Hierbij mijn aanmelding.
Als ik goed geteld heb nog net binnen de limiet.

Nickname: DickS
Naam: Dick
Dagdelen: middag / avond
Mee-eten: ja
Inderdaad! Jan, tijd voor de laatste update :) .
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Is dat geval is de inschrijving klaar! De volgende gaan op de wachtlijst. Indien er zich iemand afmeld dan is er pas plaats. Ben vergeten stef erbij te zetten, maatje van carlojpb. had dit al een paar weken gelden erbij moeten zetten dus we zitten al op 81....

Jan
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

titel even aanpassen ! :wink: 8)
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Nog niet, ik had stef er al wel bij gezet :D Nog een plekkie dus hahaha

jan
Gebruikersavatar
scanspeakman
Berichten: 423
Lid geworden op: ma 16 jun 2008, 19:43

Bericht door scanspeakman »

Dan sluit ik mij graag aan als laatste persoon.

Naam Scanspeakman
Naam David
Naam vriend - mijn vader (Peter).
Dagdelen; middag/avond
Mee-eten; ja

Weet nog niet of ie op tijd binnen is en of ik het allemaal op tijd aan de praat krijg maar mocht dat beide het geval zijn dan kan ik mijn onlangs bestelde twisted pear audio buffalo32s dac meenemen, mocht daar interesse voor zijn. zal dan waarschijnlijk nog wel op een audiofiel stuk spaanplaat geschroeft zitten.

Scanspeakman
Gebruikersavatar
arjenh
Berichten: 52
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 12:19
Locatie: Düsseldorf

Bericht door arjenh »

Hoopvol op de wachtlijst:

Naam (nickname) ArjenH
Naam (dagelijkse naam, optie) Arjen
Dagdelen; alle (ochtend/middag/avond)
Mee-eten; ja

Zou heel leuk zijn als ik er nog bij pas! Ik wacht rustig af wat er gebeurt op pagina 1 ...
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door hannesie »

Naam nickname: Hannesie
Naam dagelijks: Hans Pijper
Dagdelen: ochtend/middag
Mee-eten: nee/ja

Ik volgde dit topic vaak als lezer en was vorig jaar te laat, maar als jarenlange bouwer op veel onderdelen, erg nieuwsgierig om het mee te maken. Ik kom uit Dordrecht en kan eventueel mensen meenemen. Ik pas mij dan aan. Als lid van de audiovereniging midden nederland zeer geïnteresseerd. Ik heb eventueel een Squeezebox classic met een geoptimaliseerde voeding van Guido Tent en een muziekserver met Linux die geen geluid maakt. Op basis van SSD harddisk met een gevarieerd aanbod van + 300 cd's in Flac formaat. Ik hoop dit mee te kunnen maken.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

ArjenH en Hannesie kunnen ook meedoen, twee afmeldingen maken dit mogelijk.

Jan
Gebruikersavatar
arjenh
Berichten: 52
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 12:19
Locatie: Düsseldorf

Bericht door arjenh »

Super! Bedankt!
Heb de dag vrij gehouden en heb er al zin in! :)
Gebruikersavatar
JvS
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 1069
Lid geworden op: za 14 mar 2009, 19:42
Locatie: Utrecht

Bericht door JvS »

Mocht er nog een plek over zijn, dan wil een kennis van mijn kennis ook mee.

Hij heet Rob en komt dan ook middag/ochtend en niet mee-eten. Ik weet allen zijn achternaam niet en ook niet of hij forum-lid is.
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Bericht door TubeHead »

vraagje.. hoelaat gaan we ongeveer eten ? Heb morgen avond namelijk ook nog een verjaardag. Dat is ook weer een eind rijden... rij die dag heel nederland rond volgens mij :lol:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door hannesie »

Ik heb mijn muziekserver uitgebreid met een Itune server zodat via een draadloze verbinding er een laptop met Itunes en een USB verbinding naar een DAC ook een digitale bron kan worden gemaakt. Ik neem hem mee, als het nodig is als bron voor muziek, dan hebben we wat meer varianten.

Hans
Gebruikersavatar
Jag
Berichten: 998
Lid geworden op: wo 01 mar 2006, 15:43
Locatie: Utrecht

Bericht door Jag »

Even aanhakend op de post van JvS: Rob is een vriend van mij en al jaren fanatiek zelfbouwer. Hij heeft mij enkele jaren geleden zover gekregen geen B&W 803's te kopen maar in plaats aan het DIYen te slaan :). Het zou leuk zijn als hij nog mee kan komen!
Gebruikersavatar
Boerenterprise
Berichten: 522
Lid geworden op: di 27 jun 2006, 21:58
Locatie: Epe

Re: ZBA Luisterdag V Breda,momenteel inschrijven voor wachtl

Bericht door Boerenterprise »

CHIPS, ik zie net pas deze post met een max aantal personen voor Breda en dat dat aantal al bereikt is :(
Ik had graag willen komen, maar had mij nog niet aangemeld. Beetje stom misschien 8-[

Mocht er een plaatje vrij komen, dan hoor ik het graag.

nickname: boerenterprise
naam: Chris Boer
dagdelen: ochtend/middag
eten: ja.
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: ZBA Luisterdag V Breda,momenteel inschrijven voor wachtl

Bericht door Arno »

Is van 2009 :D
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: ZBA Luisterdag V Breda,momenteel inschrijven voor wachtl

Bericht door ray5150 »

Ik schrok al... :-s :lol:
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”