ZBA Luisterdag V Breda 2009, voor wachtlijst (oud topic!)
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Graag willen wij ons opgeven voor DIY Breda!
Naam Orson (freebee)
Naam vriend John (mach1)
Dagdelen; alle
Mee-eten; nee (betaling na bestelling van de pizza...)
Naam vriend John (mach1)
Dagdelen; alle
Mee-eten; nee (betaling na bestelling van de pizza...)
- Soundexcel
- Berichten: 1079
- Lid geworden op: do 28 dec 2006, 19:29
- Locatie: Zeist
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Ik wil graag ook een kennis meenemen. Hij heet Ron en komt 's morgens en een deel van de middag met mij mee.RobertD schreef:Nickname: Robert D
Naam: Robert Daems
Dagdelen: Alle
Eten: Ja
Ik zal eens kijken of ik nog belangstellenden mee kan slepen.
Hoe zit het met ruimte voor het geval ik iets wil laten zien / horen?
Re: reservatie
pagina 1 word ge-edit inderdaadgelly schreef:Nick: gelly
Naam: candela mauro
Dagdelen: middag
Mee-eten: nee
k'zie er al naar uit !
tot dan
ps: > wowly
krijg ik nog een bevestiging ? of wordt pagina 1 lijst geedit ?
- scanspeakman
- Berichten: 423
- Lid geworden op: ma 16 jun 2008, 19:43
Dan sluit ik mij graag aan als laatste persoon.
Naam Scanspeakman
Naam David
Naam vriend - mijn vader (Peter).
Dagdelen; middag/avond
Mee-eten; ja
Weet nog niet of ie op tijd binnen is en of ik het allemaal op tijd aan de praat krijg maar mocht dat beide het geval zijn dan kan ik mijn onlangs bestelde twisted pear audio buffalo32s dac meenemen, mocht daar interesse voor zijn. zal dan waarschijnlijk nog wel op een audiofiel stuk spaanplaat geschroeft zitten.
Scanspeakman
Naam Scanspeakman
Naam David
Naam vriend - mijn vader (Peter).
Dagdelen; middag/avond
Mee-eten; ja
Weet nog niet of ie op tijd binnen is en of ik het allemaal op tijd aan de praat krijg maar mocht dat beide het geval zijn dan kan ik mijn onlangs bestelde twisted pear audio buffalo32s dac meenemen, mocht daar interesse voor zijn. zal dan waarschijnlijk nog wel op een audiofiel stuk spaanplaat geschroeft zitten.
Scanspeakman
Naam nickname: Hannesie
Naam dagelijks: Hans Pijper
Dagdelen: ochtend/middag
Mee-eten: nee/ja
Ik volgde dit topic vaak als lezer en was vorig jaar te laat, maar als jarenlange bouwer op veel onderdelen, erg nieuwsgierig om het mee te maken. Ik kom uit Dordrecht en kan eventueel mensen meenemen. Ik pas mij dan aan. Als lid van de audiovereniging midden nederland zeer geïnteresseerd. Ik heb eventueel een Squeezebox classic met een geoptimaliseerde voeding van Guido Tent en een muziekserver met Linux die geen geluid maakt. Op basis van SSD harddisk met een gevarieerd aanbod van + 300 cd's in Flac formaat. Ik hoop dit mee te kunnen maken.
Naam dagelijks: Hans Pijper
Dagdelen: ochtend/middag
Mee-eten: nee/ja
Ik volgde dit topic vaak als lezer en was vorig jaar te laat, maar als jarenlange bouwer op veel onderdelen, erg nieuwsgierig om het mee te maken. Ik kom uit Dordrecht en kan eventueel mensen meenemen. Ik pas mij dan aan. Als lid van de audiovereniging midden nederland zeer geïnteresseerd. Ik heb eventueel een Squeezebox classic met een geoptimaliseerde voeding van Guido Tent en een muziekserver met Linux die geen geluid maakt. Op basis van SSD harddisk met een gevarieerd aanbod van + 300 cd's in Flac formaat. Ik hoop dit mee te kunnen maken.
- Boerenterprise
- Berichten: 522
- Lid geworden op: di 27 jun 2006, 21:58
- Locatie: Epe
Re: ZBA Luisterdag V Breda,momenteel inschrijven voor wachtl
CHIPS, ik zie net pas deze post met een max aantal personen voor Breda en dat dat aantal al bereikt is
Ik had graag willen komen, maar had mij nog niet aangemeld. Beetje stom misschien
Mocht er een plaatje vrij komen, dan hoor ik het graag.
nickname: boerenterprise
naam: Chris Boer
dagdelen: ochtend/middag
eten: ja.
Ik had graag willen komen, maar had mij nog niet aangemeld. Beetje stom misschien
Mocht er een plaatje vrij komen, dan hoor ik het graag.
nickname: boerenterprise
naam: Chris Boer
dagdelen: ochtend/middag
eten: ja.
Re: ZBA Luisterdag V Breda,momenteel inschrijven voor wachtl
Ik schrok al...

