Als ze ook kan zingen, dan hoort ze in een ander topic...........knuisje schreef:Even op krachten komen?ray5150 schreef:Als ik volgende week terug ben uit Germania...![]()
![]()
![]()
Overhaulin' - Pass Labs Aleph 5 Klasse A Eindversterker.
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Re: Overhaulin' - Pass Labs Aleph 5 Klasse A Eindversterker
Het is toch geen mier?ds23man schreef:Als ze ook kan zingen, dan hoort ze in een ander topic...........
Ik krijg meteen zin om naar Duitsland te verhuizen

-
ds23man
- Ook commercieel actief
Bij afwezigheid van het lijdend voorwerp:
Uitermate goed te bereiden op een A Kachel.......

Uitermate goed te bereiden op een A Kachel.......
Alleen dan wel zonder dat gras ( sla )
Bij onze Zuiderburen zeggen ze dan,"groentjes bij?" 
Zit hier een paar honderd meter van een bier brouwerij, en ik lust het niet eens...
http://www.rothbier.com/index.php
Dat is dan ook geen bier!ray5150 schreef:Zit hier een paar honderd meter van een bier brouwerij, en ik lust het niet eens...![]()
![]()
Daarvoor moet je even bij je zuiderburen langs..
Ik vind vooral het Duitse witbier erg lekker, zoals Paulaner. Maar een Belgische pint gaat er ook wel in hoor. 
Duits, Belgisch, Engels, vind alle biersoorten naar paardepis smaken...
Ik discrimineer dus niet....
Best wel shit, nu heb ik alle tijd om de versterker af te bouwen, zit ik er 600 kilometer ervandaan...

Ik discrimineer dus niet....
Best wel shit, nu heb ik alle tijd om de versterker af te bouwen, zit ik er 600 kilometer ervandaan...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Hee, Ray heeft zich om laten bouwen!

Dat komt 'r van,paardepis proevenray5150 schreef:Duits, Belgisch, Engels, vind alle biersoorten naar paardepis smaken...![]()
![]()
Anne
Wij zitten in Duitsland, maar vrij dicht bij België. Dus ik drink nu Duits en Belgisch door elkaar.knuisje schreef:Ik vind vooral het Duitse witbier erg lekker, zoals Paulaner. Maar een Belgische pint gaat er ook wel in hoor.
Morgenavond even proberen of de truuk met pin 25 aan massa werkt.
Zou best 's kunnen werken.
Dat die programmer een instelling,die de klok verandert,op (te)hoge snelheid wil doen
Getuigt niet van veel nadenken bij het ontwerp.
Ook de tekst niet ,het opnieuw nog 's proberen
.
Succes morgen,
Anne
Dat die programmer een instelling,die de klok verandert,op (te)hoge snelheid wil doen
Getuigt niet van veel nadenken bij het ontwerp.
Ook de tekst niet ,het opnieuw nog 's proberen
Succes morgen,
Anne
Erg handig is het i.d.d. niet. Af fabriek draaien ze standaard op de interne 1MHz clock.
Weet het niet helemaal zeker meer maar ik dacht dat je ze nog wel op een lagere clock frequentie kunt programmeren als je eenmaal de clock fuse bits naar een hogere clock (of kristal) hebt gezet. Gaat alleen wat langzamer.
Weet het niet helemaal zeker meer maar ik dacht dat je ze nog wel op een lagere clock frequentie kunt programmeren als je eenmaal de clock fuse bits naar een hogere clock (of kristal) hebt gezet. Gaat alleen wat langzamer.
Ik zie dat in het originele schema die pin met een jumpertje is uitgevoerd :
Gelukkig kan je er makkelijk bij om elke keer even het jumpertje om te zetten 
Valt me net op dat er een MEGA8 is gebruikt
Die heeft helemaal geen USB-interface aan boord.
Moet de USB1 in soft zijn uitgevoerd (USB2 kan niet,te snel),blijft er mogelijk gewoon geen plaats meer over om ook nog de snelheid aan de omstandigheden aan te passen
.
Anne
Moet de USB1 in soft zijn uitgevoerd (USB2 kan niet,te snel),blijft er mogelijk gewoon geen plaats meer over om ook nog de snelheid aan de omstandigheden aan te passen
Anne
Kom er maar in, Knuis ! 
(Anne, hier de link naar de site van de programmer : http://www.fischl.de/usbasp/ )
(Anne, hier de link naar de site van de programmer : http://www.fischl.de/usbasp/ )
Hier knuis.
De fusebits hoeven maar eenmalig geprogrammeerd te worden voor jouw controller. Daarna hoef je alleen nog maar (gewijzigde) firmware te flashen en dat kan op hoge snelheid.
Dus eenmalig pin 25 even aan massa leggen voor het programmeren van de fusebits en daarna nooit meer.
Er zwerft ook ergens een firmwareversie van usbasp rond die de targetkloksnelheid zelf detecteert zodat het ook zonder jumper werkt, mijn usbasp van ebay heeft ook geen jumper.
Ik zal trouwens vanavond een nieuwe ampcontroller firmware naar je pb-en, bij de huidige versie gaat er nog iets mis bij de adc.
De fusebits hoeven maar eenmalig geprogrammeerd te worden voor jouw controller. Daarna hoef je alleen nog maar (gewijzigde) firmware te flashen en dat kan op hoge snelheid.
Dus eenmalig pin 25 even aan massa leggen voor het programmeren van de fusebits en daarna nooit meer.
Er zwerft ook ergens een firmwareversie van usbasp rond die de targetkloksnelheid zelf detecteert zodat het ook zonder jumper werkt, mijn usbasp van ebay heeft ook geen jumper.
Ik zal trouwens vanavond een nieuwe ampcontroller firmware naar je pb-en, bij de huidige versie gaat er nog iets mis bij de adc.
Ah!buis schreef:Valt me net op dat er een MEGA8 is gebruikt![]()
Moet de USB1 in soft zijn uitgevoerd (USB2 kan niet,te snel),blijft er mogelijk gewoon geen plaats meer over om ook nog de snelheid aan de omstandigheden aan te passen.
Anne
Het is sowieso een "simpelknutsel" Anne. Dit kan nooit sneller werken dan USB1 op lo-speed (1Mb/s).Anne, hier de link naar de site van de programmer : http://www.fischl.de/usbasp/
Past wel bij Ray