ZBA Luisterdag V Breda - Carpool

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Contacteer:

Bericht door Geenius »

Montana schreef:
Is er iemand die met een grote station vanuit Amsterdam gaat?

Ik zit eraan te denken om mijn Scan speaks mee te nemen, maar kan ze zelf niet vervoeren.
Ik vertrek vanuit Monnickendam en kom langs Amsterdam. Passen ze in de nieuwe Honda Jazz?

Afbeelding
Wowly
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Wowly »

oe hee, gaaf bakkie!! Zou mijn keuze zijn.

jan
Soundexcel

Bericht door Soundexcel »

Ik kom uit Utrecht. Er kunnen nog twee mensen in de auto.
Route is wel bekend :)
Martijn H

Bericht door Martijn H »

Geenius schreef:
Montana schreef:

Ik zit eraan te denken om mijn Scan speaks mee te nemen, maar kan ze zelf niet vervoeren.
Ik vertrek vanuit Monnickendam en kom langs Amsterdam. Passen ze in de nieuwe Honda Jazz?

Dat zou mooi zijn! Maar ik betwijfel het. In een 206 met alles plat en ik tegen het stuur aan lukte het net niet!

Ze zijn 125 cm hoog 24 breed en iets van 40 diep. + 60 kilo per stuk. Dus zeg jij maar of het past! :wink:

Ik wil voor die tijd wel het filter ingebouwd hebben en ik wacht nogsteeds op 1 correctie spoel. Even Roland pushen! :twisted:
Geenius
Contacteer:

Bericht door Geenius »

Montana schreef:
Geenius schreef:
Montana schreef:

Dat zou mooi zijn! Maar ik betwijfel het. In een 206 met alles plat en ik tegen het stuur aan lukte het net niet!

Ze zijn 125 cm hoog 24 breed en iets van 40 diep. + 60 kilo per stuk. Dus zeg jij maar of het past! :wink:

Ik wil voor die tijd wel het filter ingebouwd hebben en ik wacht nogsteeds op 1 correctie spoel. Even Roland pushen! :twisted:
Met gemak! :twisted: Ik heb achter de voorstoelen (zonder ze naar voren te hoeven schuiven) 140cm in de lengte en in de breedte tussen de wielkasten 99cm !
Bijlagen
ag_09fit_seatsdown.jpg
Geenius
Contacteer:

Bericht door Geenius »

Wowly schreef:
oe hee, gaaf bakkie!! Zou mijn keuze zijn.

jan
off-topic: lees hier mijn verslag: http://www.autoweek.nl/autoreview/23290 ... z-12-Trend
Martijn H

Bericht door Martijn H »

Dat moet passen! :D

Dan is het nu kwestie van proberen de filters ingebouwd te krijgen.
Wowly
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ik ken de wagen al langer. Hij haalt prijs na prijs binnen. Ik heb er geen nodig at the moment, maar zo zeker mijn keus zijn, al koop ik nooit nieuw. en goedkopere 2ehandse jazzen......die zie je niet veel.

Veel plezier ermee. Trouwens 1 op 20 is een zeer fraai verbruik!

jan
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

tja auto's en motoren bouwen kunnen ze bij Honda... daar heb je dus geen hybride voor nodig om weinig te verbruiken 8)
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”