Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810 Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:
Bericht
door Geenius » za 25 apr 2009, 13:06
Montana schreef: Is er iemand die met een grote station vanuit Amsterdam gaat?
Ik zit eraan te denken om mijn Scan speaks mee te nemen, maar kan ze zelf niet vervoeren.
Ik vertrek vanuit Monnickendam en kom langs Amsterdam. Passen ze in de nieuwe Honda Jazz?
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » za 25 apr 2009, 13:56
oe hee, gaaf bakkie!! Zou mijn keuze zijn.
jan
Soundexcel
Berichten: 1079 Lid geworden op: do 28 dec 2006, 19:29
Locatie: Zeist
Bericht
door Soundexcel » za 25 apr 2009, 17:05
Ik kom uit Utrecht. Er kunnen nog twee mensen in de auto.
Route is wel bekend
Martijn H
Berichten: 3210 Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:08
Locatie: Amsterdam
Bericht
door Martijn H » za 25 apr 2009, 19:29
Geenius schreef: Montana schreef: Is er iemand die met een grote station vanuit Amsterdam gaat?
Ik zit eraan te denken om mijn Scan speaks mee te nemen, maar kan ze zelf niet vervoeren.
Ik vertrek vanuit Monnickendam en kom langs Amsterdam. Passen ze in de nieuwe Honda Jazz?
Dat zou mooi zijn! Maar ik betwijfel het. In een 206 met alles plat en ik tegen het stuur aan lukte het net niet!
Ze zijn 125 cm hoog 24 breed en iets van 40 diep. + 60 kilo per stuk. Dus zeg jij maar of het past!
Ik wil voor die tijd wel het filter ingebouwd hebben en ik wacht nogsteeds op 1 correctie spoel. Even Roland pushen!
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810 Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:
Bericht
door Geenius » zo 26 apr 2009, 10:18
Montana schreef: Geenius schreef: Montana schreef: Is er iemand die met een grote station vanuit Amsterdam gaat?
Ik zit eraan te denken om mijn Scan speaks mee te nemen, maar kan ze zelf niet vervoeren.
Ik vertrek vanuit Monnickendam en kom langs Amsterdam. Passen ze in de nieuwe Honda Jazz?
Dat zou mooi zijn! Maar ik betwijfel het. In een 206 met alles plat en ik tegen het stuur aan lukte het net niet!
Ze zijn 125 cm hoog 24 breed en iets van 40 diep. + 60 kilo per stuk. Dus zeg jij maar of het past!
Ik wil voor die tijd wel het filter ingebouwd hebben en ik wacht nogsteeds op 1 correctie spoel. Even Roland pushen!
Met gemak!
Ik heb achter de voorstoelen (zonder ze naar voren te hoeven schuiven) 140cm in de lengte en in de breedte tussen de wielkasten 99cm !
Bijlagen
Martijn H
Berichten: 3210 Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:08
Locatie: Amsterdam
Bericht
door Martijn H » zo 26 apr 2009, 10:55
Dat moet passen!
Dan is het nu kwestie van proberen de filters ingebouwd te krijgen.
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » zo 26 apr 2009, 12:37
Ik ken de wagen al langer. Hij haalt prijs na prijs binnen. Ik heb er geen nodig at the moment, maar zo zeker mijn keus zijn, al koop ik nooit nieuw. en goedkopere 2ehandse jazzen......die zie je niet veel.
Veel plezier ermee. Trouwens 1 op 20 is een zeer fraai verbruik!
jan
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » zo 26 apr 2009, 12:58
tja auto's en motoren bouwen kunnen ze bij Honda... daar heb je dus geen hybride voor nodig om weinig te verbruiken