Nu weer zin/tijd om weer meer met audio bezig te gaan, en het leek me een goed moment om het zelf gaan bouwen van speakers/versterker eens te gaan proberen!
Plan is te beginnen met een simpele breedband speaker, en wellicht een phono versterkertje zodat ik weer een platenspeler kan aanschaffen. En dan... Geen idee! Eerst maar eens kijken hoe leuk ik het ga vinden
Heb alvast aardig gespeurd hier op het forum. Volgens mij kan ik een hoop gaan leren hier, en wat betreft de sfeer zit het volgens mij ook wel goed!
