Pjotr schreef:Rudy schreef:Als hij effectief de programmer aan het tekenen is het inderdaad correct.
mvg Rudy // Die nooit een programmer in een passlabs zou proppen , schande !!!
Ray wil Knuis nog tot in lengte van jaren bezig houden denk ik

Da's flauw....als ik er een kabel van een meter lang had aangehad, met een losse programmer, had ik hetzelfde probleem kunnen hebben indien de pinning niet klopte...
Paar fotokes...
Als eerste een aantal componenten op de controller print op z'n kant gelegd om de boel zo plat mogelijk te krijgen :
De spoel en 2 extra C's toegevoegd :
8 gaten boren en draad tappen voor de current sensors :
Ik wilde ze eigenlijk eerst op de bodem zetten, maar dat ging niet lukken.
De gaten zijn blind getapt en zo'n 6 mm diep, van voren zie je er dus niks van.
Het USB printje komt aan de zijkant, achter het linker handsvat :
Passen, meten, en veel kijken of het goed past.
Morgen weer verder...
