Ik ben Arne, woonachtig in België en werk in de betonindustrie.
Blijkbaar heb ik hier in 2007 al rondgeneusd maar geen post geplaatst, ik heb altijd al interesse gehad in het audio-gebeuren maar heb er mij nooit op gefixeerd.
Doordat ik vorige week op de ibood-hunt een receiver heb besteld van Onkyo http://www.receiverstore.be/product/214 ... r-548.html (voor mij een hele verbetering i.p.v. mijn stereotorentje die ik voor mijn plechtige communie heb gekregen) ben ik nu op zoek naar speakers.
Op het forum heb ik verschillende topics gelezen over "edo's LBVS".
Het zit er dik in dat er binnenkort nog een paar de wereld zullen ingaan
Ik ben (denk ik toch) redelijk handig met hout maar heb bijna geen kennis van elektronica, dus dit onderdeeltje zal ik doorschuiven naar mijn broer
Na de verschillende topics gelezen te hebben sla ik toch het een en ander door elkaar, dus zal ik het mij makkelijk maken en hier nog eens vragen.
- Welke componenten heb ik precies nodig (webshop zou ook handig zijn)
- ik heb bouwtekeningen gezien in een ander topic voor de luidsprekers maar vind ze niet meer terug
- tevens heb ik in een ander artikel een youtube-filmpje gezien over iemand die zijn schaakbord wetsandde, kan ik bv mdf gewoon met de rol schilderen in glanzende lak en er zo een spiegeltje van maken?
Voor het moment zijn dit zo mijn voornaamste vragen.
Verder heb ik een off-topic vraagje,
Bose is een duur(der) merk, kan het zijn dat dit geen zo'n "speciale" luidsprekers zijn maar gewoon een stempel die je betaalt?
alvast bedankt!!