8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober 2013

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door Henkjan »

ds23man schreef:
Zweitse schreef:
dre schreef:
zet mij er ook maar bij!
Kom je ook even kijken naar de Ultazoom van DS23man :mrgreen:
Als het alleen maar bij kijken blijft, dan laat ik de kabels thuis! :lol:
neem wel een poetsdoekje mee, dit ivm de vingerafdrukken :rofl:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28476
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door ds23man »

Henkjan schreef:
ds23man schreef:
Zweitse schreef:
Kom je ook even kijken naar de Ultazoom van DS23man :mrgreen:
Als het alleen maar bij kijken blijft, dan laat ik de kabels thuis! :lol:
neem wel een poetsdoekje mee, dit ivm de vingerafdrukken :rofl:
We kunnen natuurlijk ook gewoon Dre's handjes vastbinden! :mrgreen:
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door RumoH »

Zweitse schreef:
RumoH schreef:
Kan wel de DAX² meenemen.
????????
Ja zweitse, die heb je eerder gehoord op de eerste editie Battle of the TL's

2 versies ook nog, serie en parallel filter
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door Zweitse »

RumoH schreef:
Zweitse schreef:
RumoH schreef:
Kan wel de DAX² meenemen.
????????
Ja zweitse, die heb je eerder gehoord op de eerste editie Battle of the TL's

2 versies ook nog, serie en parallel filter
Daar ben ik niet geweest, vandaar mijn vraag. Hoop er dit jaar wel bij te zijn. Met name de monitor met AMT zou ik graag eens horen.
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door RumoH »

Dan ben ik in de war ik meende me toch te herinneren dat je bij de eerste in Eernewoude wel aanwezig was.
De Dax² was iig ook vorig jaar op het ZBA aanwezig
koifarm
Ook commercieel actief
Berichten: 840
Lid geworden op: di 27 mei 2008, 22:54

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door koifarm »

Ik meld mij hierbij ook aan.

En neem mee de Emerald Physics CS2 kloon samen met de retroversterker.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door Wowly »

Ik meld me niet aan, maar wil volstrekt overbodig aangeven dat ik de opzet echt super vind!!! Ook de kosten lekker laag, super!!!

Veel plezier tzt!!!

jan
Gebruikersavatar
architect
Berichten: 1547
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 17:36
Locatie: Friesland

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door architect »

koifarm schreef:
En neem mee de Emerald Physics CS2 kloon samen met de retroversterker.
ben best benieuwd naar die speakers
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15173
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door Barry2001 »

Ahh, even onder voorbehoud, weet niet zeker of ik kan.. maar voor die Emerald's alleen al zou ik langskomen. Hoe krijg je het elke luisterdag weer voor elkaar Ronny om met wat nieuws te komen :D
rdv300b833
Berichten: 317
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 16:06
Locatie: Elst

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door rdv300b833 »

Goedemiddag gelijkgestemden,
dit jaar ben ik ook van de partij ! Nog nooit in Beetsterzwaag geweest maar op dit moment zitten we in een vakantiehuisje nabij Norg en dat heeft vast een positieve invloed gehad om nu ook maar eens richting Noord te reizen.

Ik neem mee:
- 35TG versterker. Deze heb ik al eens richting "Zuid" meegenomen maar er is nogal wat verandert (want blijven we niet altijd doorploeteren richting het optimale...)
- Reference 3A Grand Master 2-weggertjes. Wel wat ingegrepen in het minimale wisselfilter. Snap ik nou echt niet van zo'n fabrikant: lever je een leuke speaker met een minimaal filter.....maar lever je een speaker met zeer sippe aansluitingen en treurige wisselfiltercomponenten ?? Zal geen aardschokken veroorzaken in een zaal maar doen het heus prima.
- bronnen: Nagra Ares-BB harddisk recorder, Benchmark DAC1 en een Micromega loopwerk.
Een compleet/werkende set dus.

Er staat in de aankondiging van deze ZBA luisterdag dat alle apparatuur veilig moet zijn. Let op: de topcapaansluiting van de 35TG buis is echt open en daar staat bijna 1000 volt op. Nou staat er ook dat alleen de eigenaar de apparatuur mag bedienen....

Tot over een kleine 2 maanden,
met muzikale groet,
Reinout
Bijlagen
35TG + Benchmark DAC1 + Micromega T-Drive
35TG + Benchmark DAC1 + Micromega T-Drive
35TG dichterbij (2 buizen per monoblok en heeeeel veel trafo's)
35TG dichterbij (2 buizen per monoblok en heeeeel veel trafo's)
35TG aan. Gewoon niet aankomen. Ten eerste omdat die echt roodgloeiend staat ( = heet) en ten tweede omdat er een 870 VDC op staat.
35TG aan. Gewoon niet aankomen. Ten eerste omdat die echt roodgloeiend staat ( = heet) en ten tweede omdat er een 870 VDC op staat.
Reference 3A Grand Master.
Reference 3A Grand Master.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door weidok »

ok mooi !!!!!
rdv300b833
zal de lijsten zsm aanpassen
tot dan
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door ray5150 »

Een genot voor het oog en oor, die bouwsels van Reinout. =D> =D>
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28476
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door ds23man »

rdv300b833 schreef:

Er staat in de aankondiging van deze ZBA luisterdag dat alle apparatuur veilig moet zijn. Let op: de topcapaansluiting van de 35TG buis is echt open en daar staat bijna 1000 volt op. Nou staat er ook dat alleen de eigenaar de apparatuur mag bedienen....
Zie net dat Dre ook komt en die kijkt met zijn vingers ( bewijs zit nog in mijn DLCP :lol: ).

Dus lijkt het mij verstandig dat je toch iets van een plexiglazen afdekking maakt! :shock:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door ray5150 »

Dat doet ie maar één keer... :rofl: :rofl:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28476
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door ds23man »

ray5150 schreef:
Dat doet ie maar één keer... :rofl: :rofl:
En dat zeg jij?? Liet jij niet iets hangen in een Dynakrot???? :shock: :shock:

:rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door dre »

ik raak niets aan,ik ben meer van beledigen. :mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28476
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door ds23man »

dre schreef:
ik raak niets aan,ik ben meer van beledigen. :mrgreen:
Neem je ook wat mee trouwens?
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door dre »

ik maak eigenlijk nooit iets af! :rofl:

momenteel heb ik eigelijk niets in de aanbieding......
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door ray5150 »

dre schreef:
ik raak niets aan,ik ben meer van beledigen. :mrgreen:
Nee, daar hebben we Snoekebek al voor... :mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28476
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door ds23man »

ray5150 schreef:
dre schreef:
ik raak niets aan,ik ben meer van beledigen. :mrgreen:
Nee, daar hebben we Snoekebek al voor... :mrgreen:
Maak me de kachel niet aan....... :lol: :lol:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door dre »

wie is snoekebek in gods naam! :lol:
Gebruikersavatar
Fokko
Berichten: 605
Lid geworden op: zo 22 jul 2007, 18:44
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door Fokko »

Heren,

Het is al een tijdje geleden dat ik in Beetsterzwaag was, maar graag zou ik weer aanwezig willen zijn. Ik kan een Phonodude mk3 en een Project debut 3 meenemen. Om al het digitale geweld te compenseren.

Groetnis,
Fokko
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door hannesie »

Fokko schreef:
Heren,

Het is al een tijdje geleden dat ik in Beetsterzwaag was, maar graag zou ik weer aanwezig willen zijn. Ik kan een Phonodude mk3 en een Project debut 3 meenemen. Om al het digitale geweld te compenseren.

Groetnis,
Fokko
Zoveel digitaal geweld?

Als het over geweld gaat zie ik alleen maar BUIZEN. :lol:
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door FR_Aad »

ik zou dat hotel maar annuleren Hans
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door hannesie »

Ik heb nog niets gereserveerd, als dat op het laatst doet is het veel goedkoper. :mrgreen: :rofl:

En de dag erop, 6 oktober, zondags is er weer een show in Brussel, ook niet verkeerd. :oops:


Dus of het voor mijn vrouw "koop" zondag in Groningen word, staat nog even op losse schroeven. :lol:
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”