neem wel een poetsdoekje mee, dit ivm de vingerafdrukkends23man schreef:Als het alleen maar bij kijken blijft, dan laat ik de kabels thuis!Zweitse schreef:Kom je ook even kijken naar de Ultazoom van DS23mandre schreef:zet mij er ook maar bij!
8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober 2013
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
We kunnen natuurlijk ook gewoon Dre's handjes vastbinden!Henkjan schreef:neem wel een poetsdoekje mee, dit ivm de vingerafdrukkends23man schreef:Als het alleen maar bij kijken blijft, dan laat ik de kabels thuis!Zweitse schreef:Kom je ook even kijken naar de Ultazoom van DS23man
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Ja zweitse, die heb je eerder gehoord op de eerste editie Battle of the TL'sZweitse schreef:????????RumoH schreef:Kan wel de DAX² meenemen.
2 versies ook nog, serie en parallel filter
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Daar ben ik niet geweest, vandaar mijn vraag. Hoop er dit jaar wel bij te zijn. Met name de monitor met AMT zou ik graag eens horen.RumoH schreef:Ja zweitse, die heb je eerder gehoord op de eerste editie Battle of the TL'sZweitse schreef:????????RumoH schreef:Kan wel de DAX² meenemen.
2 versies ook nog, serie en parallel filter
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Dan ben ik in de war ik meende me toch te herinneren dat je bij de eerste in Eernewoude wel aanwezig was.
De Dax² was iig ook vorig jaar op het ZBA aanwezig
De Dax² was iig ook vorig jaar op het ZBA aanwezig
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Ik meld mij hierbij ook aan.
En neem mee de Emerald Physics CS2 kloon samen met de retroversterker.
En neem mee de Emerald Physics CS2 kloon samen met de retroversterker.
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Ik meld me niet aan, maar wil volstrekt overbodig aangeven dat ik de opzet echt super vind!!! Ook de kosten lekker laag, super!!!
Veel plezier tzt!!!
jan
Veel plezier tzt!!!
jan
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
ben best benieuwd naar die speakerskoifarm schreef:En neem mee de Emerald Physics CS2 kloon samen met de retroversterker.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Ahh, even onder voorbehoud, weet niet zeker of ik kan.. maar voor die Emerald's alleen al zou ik langskomen. Hoe krijg je het elke luisterdag weer voor elkaar Ronny om met wat nieuws te komen 
-
rdv300b833
- Berichten: 317
- Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 16:06
- Locatie: Elst
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Goedemiddag gelijkgestemden,
dit jaar ben ik ook van de partij ! Nog nooit in Beetsterzwaag geweest maar op dit moment zitten we in een vakantiehuisje nabij Norg en dat heeft vast een positieve invloed gehad om nu ook maar eens richting Noord te reizen.
Ik neem mee:
- 35TG versterker. Deze heb ik al eens richting "Zuid" meegenomen maar er is nogal wat verandert (want blijven we niet altijd doorploeteren richting het optimale...)
- Reference 3A Grand Master 2-weggertjes. Wel wat ingegrepen in het minimale wisselfilter. Snap ik nou echt niet van zo'n fabrikant: lever je een leuke speaker met een minimaal filter.....maar lever je een speaker met zeer sippe aansluitingen en treurige wisselfiltercomponenten ?? Zal geen aardschokken veroorzaken in een zaal maar doen het heus prima.
- bronnen: Nagra Ares-BB harddisk recorder, Benchmark DAC1 en een Micromega loopwerk.
Een compleet/werkende set dus.
Er staat in de aankondiging van deze ZBA luisterdag dat alle apparatuur veilig moet zijn. Let op: de topcapaansluiting van de 35TG buis is echt open en daar staat bijna 1000 volt op. Nou staat er ook dat alleen de eigenaar de apparatuur mag bedienen....
Tot over een kleine 2 maanden,
met muzikale groet,
Reinout
dit jaar ben ik ook van de partij ! Nog nooit in Beetsterzwaag geweest maar op dit moment zitten we in een vakantiehuisje nabij Norg en dat heeft vast een positieve invloed gehad om nu ook maar eens richting Noord te reizen.
Ik neem mee:
- 35TG versterker. Deze heb ik al eens richting "Zuid" meegenomen maar er is nogal wat verandert (want blijven we niet altijd doorploeteren richting het optimale...)
- Reference 3A Grand Master 2-weggertjes. Wel wat ingegrepen in het minimale wisselfilter. Snap ik nou echt niet van zo'n fabrikant: lever je een leuke speaker met een minimaal filter.....maar lever je een speaker met zeer sippe aansluitingen en treurige wisselfiltercomponenten ?? Zal geen aardschokken veroorzaken in een zaal maar doen het heus prima.
- bronnen: Nagra Ares-BB harddisk recorder, Benchmark DAC1 en een Micromega loopwerk.
Een compleet/werkende set dus.
Er staat in de aankondiging van deze ZBA luisterdag dat alle apparatuur veilig moet zijn. Let op: de topcapaansluiting van de 35TG buis is echt open en daar staat bijna 1000 volt op. Nou staat er ook dat alleen de eigenaar de apparatuur mag bedienen....
Tot over een kleine 2 maanden,
met muzikale groet,
Reinout
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
ok mooi !!!!!
tot dan
zal de lijsten zsm aanpassenrdv300b833
tot dan
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Een genot voor het oog en oor, die bouwsels van Reinout.

-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Zie net dat Dre ook komt en die kijkt met zijn vingers ( bewijs zit nog in mijn DLCPrdv300b833 schreef:
Er staat in de aankondiging van deze ZBA luisterdag dat alle apparatuur veilig moet zijn. Let op: de topcapaansluiting van de 35TG buis is echt open en daar staat bijna 1000 volt op. Nou staat er ook dat alleen de eigenaar de apparatuur mag bedienen....
Dus lijkt het mij verstandig dat je toch iets van een plexiglazen afdekking maakt!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
En dat zeg jij?? Liet jij niet iets hangen in een Dynakrot????ray5150 schreef:Dat doet ie maar één keer...![]()
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
ik raak niets aan,ik ben meer van beledigen. 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Neem je ook wat mee trouwens?dre schreef:ik raak niets aan,ik ben meer van beledigen.
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
ik maak eigenlijk nooit iets af!
momenteel heb ik eigelijk niets in de aanbieding......
momenteel heb ik eigelijk niets in de aanbieding......
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Nee, daar hebben we Snoekebek al voor...dre schreef:ik raak niets aan,ik ben meer van beledigen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Maak me de kachel niet aan.......ray5150 schreef:Nee, daar hebben we Snoekebek al voor...dre schreef:ik raak niets aan,ik ben meer van beledigen.
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Heren,
Het is al een tijdje geleden dat ik in Beetsterzwaag was, maar graag zou ik weer aanwezig willen zijn. Ik kan een Phonodude mk3 en een Project debut 3 meenemen. Om al het digitale geweld te compenseren.
Groetnis,
Fokko
Het is al een tijdje geleden dat ik in Beetsterzwaag was, maar graag zou ik weer aanwezig willen zijn. Ik kan een Phonodude mk3 en een Project debut 3 meenemen. Om al het digitale geweld te compenseren.
Groetnis,
Fokko
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Zoveel digitaal geweld?Fokko schreef:Heren,
Het is al een tijdje geleden dat ik in Beetsterzwaag was, maar graag zou ik weer aanwezig willen zijn. Ik kan een Phonodude mk3 en een Project debut 3 meenemen. Om al het digitale geweld te compenseren.
Groetnis,
Fokko
Als het over geweld gaat zie ik alleen maar BUIZEN.
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
ik zou dat hotel maar annuleren Hans
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Ik heb nog niets gereserveerd, als dat op het laatst doet is het veel goedkoper.
En de dag erop, 6 oktober, zondags is er weer een show in Brussel, ook niet verkeerd.
Dus of het voor mijn vrouw "koop" zondag in Groningen word, staat nog even op losse schroeven.
En de dag erop, 6 oktober, zondags is er weer een show in Brussel, ook niet verkeerd.
Dus of het voor mijn vrouw "koop" zondag in Groningen word, staat nog even op losse schroeven.
