ZBA van het noorden, dit is in oktober zag ik nuWelke meeting is dat dan als ik vragen mag, plaats, locatie?
Mijn eigen meeting zal eind oktober of begin november zijn.
Rudy
Moderator: Beheerdersteam
ZBA van het noorden, dit is in oktober zag ik nuWelke meeting is dat dan als ik vragen mag, plaats, locatie?
Is de monitor met AMT dan wel klaar, of ga je dat ook niet reddenRumoH schreef:Mijn eigen meeting zal eind oktober of begin november zijn.
Rudy
Ik ga er vanuit dat er t.z.t. een post komt op het forum met een definitieve datum en plaats van de luistersessie van Rumoh?RumoH schreef:2 verschillende, papier en carbon