Recent een stel icepower modules (2 stuks stereo)en een mooie hexatec kastmet de bedoeling alleen een 4kanaals eindversterker er van te maken voor m'n HT en een minidsp 10x10HD als DSP (dit alles te vervanging van m'n HK receiver zodat ik met meer subs aan de slag kan en m'n toekomstige linearrays met DSP kan regelen). Toen ik zag hoeveel ruimte er nog over was in die kast, ging ik eens met een minidis8x8kit passen, en dat past precies. een nieuw project is dus geboren
Er zal nog wel wat verbouwd moeten worden aan de minidsp (wat uitgangen van de print af laten solderen en vervangen door kabels voor die waar ze naar de B&O modules gaan) en er moeten wat gaten in de kast gefreesd worden (retourtje Den Helder), en nog wat accessoires voor o.a. de voeding van de minidsp (de icepower heeft 24V ongeregeld, moet een nette 12V worden), maar an sich zou het redelijk lego moeten zijn.
btw: in die datasheet van de icepower modules wordt gesproken over een designer's guide, heeft iemand die toevallig (of een link er naar toe)? van de B&O site niet te downloaden, en google is even niet je vriend...