Annastasia

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Muug
Berichten: 1670
Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
Locatie: East Flanders Fields
Contacteer:

Re: Annastasia

Bericht door Muug »

dirklammers schreef:
That's the spirit ...... maar realiseer je wel dat eenvoudig beginnen vaak ook verstandig is.

mja, misschien had ik me beter hier eerst eens bevraagd om te weten welk soort versterker ik best eerst in elkaar had gestoken. :)
BUIZERD
Berichten: 51
Lid geworden op: di 15 mar 2011, 18:00

Re: Annastasia

Bericht door BUIZERD »

Laat je niets wijsmaken,
Een jaar of acht geleden gelijk in het diepe gesprongen en met succes.
Heb de Cleo V en de Goliath's gebouwd en in een keer goed, nooit spijt van gehad.
Zijn toch niet de gemakkelijkste bakken om te bouwen, maar met gezond verstand gewoon realiseerbaar.
Ze draaien sindsdien elke dag een paar uur nog niet een ding stuk gehad.
Toen ik er mee begon wist ik ook jackshit.

SO GO FOR IT
Bijlagen
P5282006.JPG
P5282001.JPG
Laatst gewijzigd door BUIZERD op vr 24 mei 2013, 9:56, 2 keer totaal gewijzigd.
tubetje
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 10 apr 2013, 10:30
Locatie: Beuningen (GLD)

Re: Annastasia

Bericht door tubetje »

Je hebt de meeste spullen al besteld of in huis, dus inderdaad zou ik er nu ook voor gaan, maar ben wel heel voorzichtig als je spanning er op zet. Kan echt levensgevaarlijk zijn.
Hou je ons op de hoogte met de vorderingen, ik ben benieuwd.

Mooie set trouwens Buizerd!
BUIZERD
Berichten: 51
Lid geworden op: di 15 mar 2011, 18:00

Re: Annastasia

Bericht door BUIZERD »

Tubetje,

Ach, stelt nog niet zoveel voor hoor, iemand met een beetje metaalvaardigheid kan het ook.
Het is eigenlijk een bij elkaar geraapte bende, maar gelukkig wel mijn bende :lagge:
Bijlagen
IMG 78.JPG
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: Annastasia

Bericht door sander1238 »

BUIZERD schreef:
Tubetje,

Ach, stelt nog niet zoveel voor hoor, iemand met een beetje metaalvaardigheid kan het ook.
Het is eigenlijk een bij elkaar geraapte bende, maar gelukkig wel mijn bende :lagge:
en een mooie bende ook, ziet er goed uit hoor

sander
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Annastasia

Bericht door ray5150 »

Zo,zo. da's een flinke partij glaswerk.... :lol:
BUIZERD
Berichten: 51
Lid geworden op: di 15 mar 2011, 18:00

Re: Annastasia

Bericht door BUIZERD »

Ray,

Gaat nog veel erger worden. :shock:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Annastasia

Bericht door ray5150 »

Oh :?:
Vertel :!: :idea:

(maar ik denk dat je dat beter in een eigen topic kunt doen... :wink: )
BUIZERD
Berichten: 51
Lid geworden op: di 15 mar 2011, 18:00

Re: Annastasia

Bericht door BUIZERD »

Ray,

Het is inderdaad niet leuk voor de topicstarter dat ik hier de boel ga vervuilen.
Misschien begin ik nog wel eens een eigen topic, maar daar is het nog veel te vroeg voor.
Ik heb nog een hele lange weg te gaan.
Een tipje van de sluiier wil ik wel optillen, het wordt iets met dikke zendknollen en ultra parafeed.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Annastasia

Bericht door ray5150 »

Oh, daar ben je niet de eerste mee... :lol:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=15&t=5180
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=7&t=10659

Eerst een paar keer heel diep ademhalen, en een doosje aspirine klaar leggen :
http://home.tiscali.nl/fishbowl.amping/index.html
BUIZERD
Berichten: 51
Lid geworden op: di 15 mar 2011, 18:00

Re: Annastasia

Bericht door BUIZERD »

Ray,

Ik zeg ook niet dat ik daar de eerste mee ben.
Het zijn toevallig wel mijn grootste inspirators voor dit project.
Zoals ik al zij nog een lange weg te gaan, dit doe je niet zomaar even.
Het wordt alle zijlen bijzetten.
Asperine helpt niet meer, zal wel morfine worden denk ik :lol:
Gebruikersavatar
Muug
Berichten: 1670
Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
Locatie: East Flanders Fields
Contacteer:

Re: Annastasia

Bericht door Muug »

Hup hup, elk zijn eigen topic :mrgreen:

Ik ben nog steeds in blijde verwachting van mijn eigen onderdelen, AE zit enkele weken achter op schema door veel bestellingen. Ondertussen bezig met schilderen in huis, onderhoud van de moto, wat gezinsleven, veel werken en centjes verdienen, etc etc etc
Gebruikersavatar
gervenja
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 25 feb 2008, 20:13
Locatie: Den Haag

Re: Annastasia

Bericht door gervenja »

ik zit al vanaf 08-feb op een trafoset (phonodude) te wachten, ae heeft het erg druk.
Moet haast een hobby erbij gaan zoeken.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Annastasia

Bericht door ray5150 »

Ik hoor en lees al jaren dat AE het druk heeft, er staan alleen al op dit forum al tientallen posts in die strekking...
Hoezo slechte economie. :roll:
Gebruikersavatar
sevenup
Berichten: 2777
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 21:33
Locatie: Hengelo (ov)

Re: Annastasia

Bericht door sevenup »

gervenja schreef:
ik zit al vanaf 08-feb op een trafoset (phonodude) te wachten, ae heeft het erg druk.
Moet haast een hobby erbij gaan zoeken.
Dit kan ook als goedkoop alternatief:

voedingstrafo: http://www.tube-town.net/ttstore/produc ... -47VA.html
Deze heeft hoogspanning, gloeispanning voor gelijkrichtbuis en extra 12,6V wikkeling voor spanningsregelaar 7812.

smoorspoel bijvoorbeeld: http://www.tube-town.net/ttstore/produc ... -156G.html
Gebruikersavatar
gervenja
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 25 feb 2008, 20:13
Locatie: Den Haag

Re: Annastasia

Bericht door gervenja »

sevenup schreef:

Dit kan ook als goedkoop alternatief:
dat is zeker zo, maar heb nu al een bestelling staan, volgende project is een 300b se dus dan ga ik zeker verder kijken.
Gebruikersavatar
Muug
Berichten: 1670
Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
Locatie: East Flanders Fields
Contacteer:

Re: Annastasia

Bericht door Muug »

Nog steeds in blijde verwachting. Humeur is wel bijgesteld van "euforisch" naar "we-zien-wel-wanneer-het-geleverd-wordt"... :?
Gebruikersavatar
sevenup
Berichten: 2777
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 21:33
Locatie: Hengelo (ov)

Re: Annastasia

Bericht door sevenup »

Muug schreef:
Nog steeds in blijde verwachting. Humeur is wel bijgesteld van "euforisch" naar "we-zien-wel-wanneer-het-geleverd-wordt"... :?
Tja, AE maakt mooie spullen, maar je weet nooit wanneer ze leveren :(
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Annastasia

Bericht door ray5150 »

Doen ze daar dan helemaal geen mededelingen over ?
In de trant van "de productie van uw bestelling staat gepland voor week xx" ?
Gebruikersavatar
nl3prc
Berichten: 1305
Lid geworden op: di 08 nov 2011, 15:07
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Re: Annastasia

Bericht door nl3prc »

Bij mij zijden ze dat dit vier weken zou duren en dat klopte.
Gebruikersavatar
Muug
Berichten: 1670
Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
Locatie: East Flanders Fields
Contacteer:

Re: Annastasia

Bericht door Muug »

4 tot 8 weken zeiden ze. Tig aantal maanden geleden.
Gebruikersavatar
nl3prc
Berichten: 1305
Lid geworden op: di 08 nov 2011, 15:07
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Re: Annastasia

Bericht door nl3prc »

Dan had ik allang weer aan de telefoon gehangen om te informeren.
hanselchen
Berichten: 203
Lid geworden op: vr 22 jun 2007, 22:46
Locatie: Nederweert

Re: Annastasia

Bericht door hanselchen »

Ik had allang geannuleerd...
en mijn plan omgegooid naar Hammond trafo's, snel en makkelijk te krijgen.
Gebruikersavatar
Muug
Berichten: 1670
Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
Locatie: East Flanders Fields
Contacteer:

Re: Annastasia

Bericht door Muug »

ik ook, ware het niet dat ik al gigantisch veel andere dingen had te doen, gedaan heb en nog te doen heb. Dus dat er een half jaar vertraging op zit komt bij wijze van spreke niet ongelegen.
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Annastasia

Bericht door RobertD »

Het lijkt wel of de familie Blaauw meeleest op het forum...
Plaats reactie