Heb er zelf al 2 klasse A versterkers mee in elkaar gezet... and still going strong...
En ik heb daar al 2 exemplaren van staan, ik zit iedere keer te tobben met het te dikke snoer en het ongelukkig terug plaatsen van de bout in de houder, daarnaast heb ik dus al een punt verknalt.
Ik zal er wel te weinig mee hebben gewerkt.
Ik heb dus nu zo een ELV zoals Zweitse al aangaf, die ik veel lekkerder vind.
Nou ik zoek een bout waarmee ik ook de gaskabel van m'n brommer kan solderen
Printplaten ga ik niet aan beginnen, alleen de connectie van de drivers aan de draadjes.
En graag één bij conrad omdat ik daar nog een coupon code van heb
Nou ik zoek een bout waarmee ik ook de gaskabel van m'n brommer kan solderen
Printplaten ga ik niet aan beginnen, alleen de connectie van de drivers aan de draadjes.
En graag één bij conrad omdat ik daar nog een coupon code van heb
Heb er zelf al 2 klasse A versterkers mee in elkaar gezet... and still going strong...
En ik heb daar al 2 exemplaren van staan, ik zit iedere keer te tobben met het te dikke snoer en het ongelukkig terug plaatsen van de bout in de houder, daarnaast heb ik dus al een punt verknalt.
:
Die ijzeren punten zijn nieuw al naatje, ik heb ze omgebouwd, het rotte puntje afgezaagd en 3 mm draad erin getapt daarna van dat dikke koperen aardedraad ook 3 mm draad erop getapt.
Je kan de puntjes net zo groot/klein/spits/plat maken als je wil.
Ik heb er een paar in reserve liggen maar de eerste doet het nog steeds perfect.
Mocht alleen niet knoeien op het fornuis met soldeerwater.
S-39 ?, ja, dat bijt een beetje veel...
Precies die. Soldeerde al m'n brommer kabels zelf. Als nippel kan je spaakmoeren gebruiken, die hebben precies de goede volrm. Die zijn volgens mij van messing en door de inwendige schroefdraad heeft het soldeer meer greep. Later kwam S65(minder kans op rotzooi in het drinkwater) maar dat is alleen voor koperwerk. Ik heb nog een heel oud flesje S39, staan maar het mag geloof ik niet meer verkocht worden. Heb S65 weleens op ijzer geprobeerd maar doet niets.
Dat S39 bevat(te) zoutzuur en je kon er ook zink mee solderen.
Wel goed schoon maken na gebruik want anders roest het helemaal weg.
s39 is nog steeds te koop.
voor een gaskabel ton werkt s39 rvs een stuk makkelijker.
en met bovenstaande boutjes gaat het niet mooi worden.
beter span je het werktstuk in en pak je de gasbrander er bij.