En dan ziet het er zo uit.
De MDF schijven een beetje de ronding van de schaal meegeven. De A70 past er precies in, alsof het ervoor gemaakt is
De volgende keer het gat voor BR pijp frezen en aan de slag met een bus lijm
Moderator: Beheerdersteam
Even een goed advies opvolgentigradekat schreef:Supermooi man!
Denk er wel aan om de Alpair 7 flink wat ademruimte te geven door de achterkant van de mdf montage ring af te schuinen. Ik zou niet meer dan een mm of 2 rand laten staan. Dit is echt heel kritisch vanwege het zeer open design van de korf. Hierdoor heeft deze driver meer dan gemiddeld last van rand reflecties. Gewoon rond de schroefgaten wat laten staan zodat je de driver wel kan vastschroeven.
Shit man. Maar gelukkig hebben ze genoeg.. Als je de oude variant had gebruikt dan had je een probleemErikW schreef:Ging het toch bijna in één keer allemaal goed zeg. Gelukkig gaat er nog wat de mist in ook![]()
Bij het frezen van de BR port ging het bij één schaal mis. Het pijpje zat niet zo klem als ik wel dacht en viel er uit tijdens het frezen..... en dan schiet je dus uit met je frees.Nou ja, even slikken de brokken verzamelen en op naar de Ikea voor een nieuwe schaal dan maar.
Tja p**p gebeurt, maar ik ga toch nog een poging wagen om de schade te herstellen met wat nep hout.Shit man. Maar gelukkig hebben ze genoeg.. Als je de oude variant had gebruikt dan had je een probleem