Niet normaal meer die kasten als je er zo naast zit zie je het pas echt in perspectief .
Grootst
Moderator: Beheerdersteam
rikpost schreef:Aha je hebt een lilliputter gevonden om de kopse kanten te fineren![]()
Niet normaal meer die kasten als je er zo naast zit zie je het pas echt in perspectief .
Grootst
Heey peterPeertje schreef:Wat worden zijn ze mooi.
Fineer ziet er prachtig uit.
Het luidspreker project loopt bijna tegen het einde.
Hoe zit het met de versterking?
Ik post zelden wat, maar kijk enkele keren per week naar de vorderingen.
Met flosdraad links en rechts uit de inleg kun je de driver er zo weer uit tillen. Zag dat iemand dat om de magneet of korf deed, heel handig want het is sterk maar heeft bijna geen dikte en beschadigd ook nietsWalt schreef:Nu even de drivers er los inleggen voor een mooi kiekje!
Groetjes Walter
bord staat al in de voortuinFR_Aad schreef:Volgens mij moet je wel verhuizen. D'r staat een trap in de weg
Denk deze er maar eens ff inrho schreef:Waarom doe je dát nou?!?! Zulke grote gaten in dat mooie fineer snijden!!![]()
![]()
Nu moet je weer iets moois gaan vinden om het op te vullen.![]()
![]()