Ja, ik heb wel een paar ideetjes :
(ik weet niet of de volgende zaken mogelijk zijn, maar ik gooi gewoon een paar balletjes op.)
- De power LED, Als de spanning op de controller word gezet gaat de LED in en uit faden.
Indien binnen 1 minuut geen opstart sequentie plaatsvind zal de LED uitgaan.
Na het uitschakelen blijft de LED nog 1 minuut in en uit faden en gaat daarna uit.
- Voor de ruststroom weergave vroeg ik mij af of het mogelijk is om dat in het "menu" op te nemen. Jij had een tijdje geleden een soort van menu overzicht geschreven :
knuisje schreef:Nog even voor Ray zoals het nu werkt:
Als de netspanning op de controller wordt gezet dan blijft de netspanning led langzaam aan en uit faden. Dit is de standby stand.
Kort drukken op de button: er wordt gecheckt op dc, netspanning relais/led gaan aan en de softstart led gaat snel knipperen.
Na 500ms gaan softstart relais/led aan en gaat de speaker led snel knipperen.
Na 2 sec. wordt gecheckt op dc. Als dit binnen 8 sec. verdwijnt gaan de speaker relais/led aan.
Zo niet dan dc foutconditie. Het opstartproces kan op elk moment worden onderbroken met de button.
Als de versterker aanstaat worden 2 keer per seconde de temperaturen gemeten en getoond.
Continu wordt gemonitord of de temperaturen lager zijn dan de ingestelde drempelwaarde en of geen dc wordt gedetecteerd.
Bij een dc foutconditie knippert de aanduiding "dc" zolang er dc wordt gedetecteerd. Daarna stopt het knipperen.
Bij een te hoge temperatuur knippert de aanduiding "ht" en de actuele temperatuur zolang deze boven de drempel waarde ligt, daaronder stopt het knipperen.
Bij beide foutsituaties worden alle relais uitgeschakeld.
Na drukken van de button wordt naar standby gegaan.
Als de versterker aan staat worden na het indrukken van de button de relais met een tussenpauze van 500ms uitgeschakeld.
Als de button ingedrukt wordt gehouden kan de drempeltemperatuur worden ingesteld tussen 60 en 70 graden.
Achter de actuele drempeltemperatuur staat een punt. Bij het drukken op de button gaat de temperatuur omhoog.
Druk de button in totdat de punt gaat knipperen om de getoonde waarde in te stellen. Daarna wordt de functie verlaten.
Kun je iets verzinnen dat het in het menu opgenomen kan worden dat je kunt kiezen tussen omschakelen tussen continu temperatuur weergave, continu ruststroom weergave,
en een automatische omschakeling van de weergave, maar dan in plaats van om de 10 seconden, om de minuut ?