Die klinkt zelf op Spotify spectaculairjeroen_d schreef:Track 7 van dit album: http://www.cduniverse.com/search/xx/mus ... /dafos.htm
Ervaringen ZBA dag 2013
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Ervaringen ZBA dag 2013
Re: Ervaringen ZBA dag 2013
Waarschijnlijk dat Rho het nog weet, die draaide toccata en fuga volgens mij. Wel opvallend Robert dat je het laag zo goed vond van de Conics. Ik vond het zelf wat tegenvallen in de ruimte, thuis hoorde en hoor ik nu weer beter laag. Maar heb ook een setje gesloten kasten met Alpair 10.2 en dan hoor je inderdaad wel duidelijk het verschil met de Conics.
Rho nog bedankt voor het gebruik van je subwoofer... deze klonk erg overtuigend, die SDX12's moeten er dan toch maar komen
Rho nog bedankt voor het gebruik van je subwoofer... deze klonk erg overtuigend, die SDX12's moeten er dan toch maar komen
Re: Ervaringen ZBA dag 2013
Ook dat is wel een lastig kamertje. Ik heb hem nu een aantal jaren achter elkaar gehoord, het begint wat te wennen. Door de invloeden van de kamer heen, vond ik de Conics goed klinken.
Re: Ervaringen ZBA dag 2013
Wat mij op viel tijdens deze dag is dat er geen enkele draaiende draaitafel was.
2 jaar geleden waren er 3.
En dat terwijl er mooie projecten zijn langs gekomen afgelopen jaar.
Viel mij een beetje tegen.
2 jaar geleden waren er 3.
En dat terwijl er mooie projecten zijn langs gekomen afgelopen jaar.
Viel mij een beetje tegen.
Re: Ervaringen ZBA dag 2013
Tjah je hebt zo z'n hypes he
Heb dus weer wat gemist.... Intressante projecten !
Heb dus weer wat gemist.... Intressante projecten !
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Ervaringen ZBA dag 2013
Zeker, die UCD's zijn altijd wel van de partij.TubeHead schreef:Tjah je hebt zo z'n hypes he![]()
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Ervaringen ZBA dag 2013
We hebben jou ook gemist Glen, waar was je nou?TubeHead schreef:Heb dus weer wat gemist.... Intressante projecten !
Re: Ervaringen ZBA dag 2013
Jij stelt dus geen prioriteiten !TubeHead schreef:Tijd gebrek en andere dingen die even voor gaan.
