zo, het paasweekeinde is weer daar, tijd voor een paasproject... ik had eerst het (wilde) plan opgevat om een rondstraler te gaan doen, maar vanwege drukte met andere dingen de afgelopen weken niet echt wat aan voorbereiding kunnen doen, dus dat komt een andere keer... Wat ook meespeelde om de lat wat lager te leggen was dat ik nu voor t eerst met Arta aan de slag zou gaan, wat an sich al een project op zich is......
Wat al wel stond te pruttelen (
en voor een zuiver paasproject is er een valse start geweest) waren een stel kleine monitortjes met de nieuwe budget breedbander van Markaudio, de
CHR70

waarvan ik al een tijdje een koppel testexemplaren had liggen.
Deze zouden het volgens simulatie erg netjes doen in 4 liter GHP, dus dat gaan we proberen

Arno is zo vriendelijk geweest om voor mij van zwart MDF de plankjes te frezen, die dankzij z'n vakwerk en goede tips dan ook al snel in elkaar zaten (
dat bedoelde ik met valse start....)... Een paar lagen blanke lak later stonden de lege kastjes daar toch flink mooi te wezen... dat zwarte MDF heeft echt een mooie uitstraling.. De inspiratie voor de naam was gevoed, het

kwam toen tijdens het "verhaaltje voor het slapengaan" het verhaal over dat zwarte paard aan de beurt was..... het is mooi weer, dus ik zal later vandaag alvast een paar foto-kes schieten.
volgende stappen zijn dus het monteren van de drivers in de kastjes, en dan het downloaden van de jongste versie van Arta, het aan de praat krijgen van Arta, nieuwe geluidskaart, nieuwe mic, etc..... als dat gedaan is kan er gemeten worden en het BSC filterke worden bepaald...