leeftijdt filter.

Conventionele filters zonder actieve elektronica.

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: leeftijdt filter.

Bericht door SARK »

Dat zijn ook snoepjes :!: Kun je niet eens een foto van het filter plaatsen, ik ben wel nieuwsgierig geworden.
huub1
Berichten: 65
Lid geworden op: wo 17 feb 2010, 20:32

Re: leeftijdt filter.

Bericht door huub1 »

Nou nee ga die speakers niet openschroeven.
het filter schijnt in hars gegoten te zijn.
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: leeftijdt filter.

Bericht door SARK »

:wink: Jammer maar ik snap je helemaal (If it ain't broke, don't fix it).
huub1
Berichten: 65
Lid geworden op: wo 17 feb 2010, 20:32

Re: leeftijdt filter.

Bericht door huub1 »

Waarom zo benieuwd naar het filter.??
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: leeftijdt filter.

Bericht door Marp »

Ain't it broken?

Hoe dan ook: is het filter ingegoten, dan brengt een foto vast ook niet aan het licht of inderdaad geen voor veroudering gevoelige componenten (elco's) aanwezig zijn. Dat is dan ook niet erg waarschijnlijk, maar anders zijn ze toch ook niet vervangbaar.
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: leeftijdt filter.

Bericht door SARK »

Gewone (dwangmatige) nieuwsgierigheid, het is altijd leuk om een blik onder de motorkap van de professionals te werpen om bijvoorbeeld te zien wat voor componenten zij gebruiken of hoe zij deze monteren. Daar zitten wel eens handige truukjes tussen die je (uiteraard) dan weer zelf kan toepassen, maar nogmaals ... ik begrijp het volkomen dat je niet aan de kasten wil schroeven.
ff lunche
Berichten: 673
Lid geworden op: do 22 sep 2011, 22:17
Locatie: Arnhem

Re: leeftijdt filter.

Bericht door ff lunche »

audiomanics schreef:
ray5150 schreef:
we leven tenslotte nog steeds in Nederland.... O:)
Ja... en een spiekerbox is ook nederlands voor ... spijkerbroek (Grunnings meen ik)

Kees
ernums !!!
Plaats reactie

Terug naar “Filterontwerp & Passieve Filters”