Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden
Moderator: Beheerdersteam
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden
om te beginnen gecondoleerd met dit verlies, en veel sterkte de komende tijd
ik ben wel geïnteresseerd in de 2 buizenversterker boeken, weet niet of ik een pb moet sturen of hoe dit geregeld gaat worden.
alvast bedankt
sander
ik ben wel geïnteresseerd in de 2 buizenversterker boeken, weet niet of ik een pb moet sturen of hoe dit geregeld gaat worden.
alvast bedankt
sander
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden
Mijn vader is bereid om op een vrijdag spullen op te halen .
Ik kan als Dekleine dat goed vindt ook voor andere geintresserde wat mee kunnen laten nemen en men aan hem het verschuldigd bedrag heeft overmaakt en naar mij de verzendkosten of ophalen in Nijmegen .
Ik kan als Dekleine dat goed vindt ook voor andere geintresserde wat mee kunnen laten nemen en men aan hem het verschuldigd bedrag heeft overmaakt en naar mij de verzendkosten of ophalen in Nijmegen .
Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden
Van mij als(bijna)stadsgenoot ook gecondoleerd
mvg
audioot Dirk
mvg
audioot Dirk
Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden
Beste Bas, ik was daar zelf ook al over aan het denken. Ik ga nu eerst een alles op eerst rijtje zetten wie, wat wil en daarna kunnen we afspreken.bas focal m180 schreef:Mijn vader is bereid om op een vrijdag spullen op te halen .
Ik kan als Dekleine dat goed vindt ook voor andere geintresserde wat mee kunnen laten nemen en men aan hem het verschuldigd bedrag heeft overmaakt en naar mij de verzendkosten of ophalen in Nijmegen .
Volgend weekend zitten we met de familie van vrijdagnamiddag tot maandagmorgen in Veere voor ons jaarlijks familie-weekend dus dan zal het niet lukken om spullen op te halen, maar we spreken dan nog verder af het weekend erna of zo.
In elk geval al hartelijk dank Bas en andere "audiofielen". Bart zou content zijn als hij wist dat zijn spullen naar gelijksoortigen gaan
Trouwens, je hoeft niet Dekleine te zeggen hoor, Koen is ook goed...
Laatst gewijzigd door Dekleine op za 18 mei 2013, 0:13, 1 keer totaal gewijzigd.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden
Een week later is ook beter dan hebben de meeste je advertentie gezien .
Oja haal je mail adres even weg ivm spam bots .
Oja haal je mail adres even weg ivm spam bots .
Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden
Ben vandaag nog wat meer foto's gaan nemen van Bart zijn gerief.
Zie http://www.flickr.com/photos/dekleine/s ... 508348403/
Diegenen die interesse hebben kunnen een mail sturen naar koen(punt)vandervennet(apestaart)telenet(punt)be
Groeten,
Koen
Zie http://www.flickr.com/photos/dekleine/s ... 508348403/
Diegenen die interesse hebben kunnen een mail sturen naar koen(punt)vandervennet(apestaart)telenet(punt)be
Groeten,
Koen
Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden
gecondoleerd!
Interesse in alle boeken, zal ook even een mail sturen.
De condensatoren mischien ook nog wel.
Interesse in alle boeken, zal ook even een mail sturen.
De condensatoren mischien ook nog wel.
Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden
Die dongle voor de audio-analyzer heb ik niet in zijn appartement gevonden.
Een maat van mij, die Bart zijn PC heeft overgenomen, zei me wel dat er 2 usb-sticks in zijn pc zaten welke hij niet weet wat het is.
Misschien zijn ze dat wel, ik ga er morgen gaan naar zien en zal het dan laten weten.
Alles staat nu ook bij "Aangeboden"
Groeten,
Koen
Een maat van mij, die Bart zijn PC heeft overgenomen, zei me wel dat er 2 usb-sticks in zijn pc zaten welke hij niet weet wat het is.
Misschien zijn ze dat wel, ik ga er morgen gaan naar zien en zal het dan laten weten.
Alles staat nu ook bij "Aangeboden"
Groeten,
Koen
- ronnydepony
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
- Locatie: Lichtervelde (B)
Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden
gecondoleerd
vanwege Ronny uit Lichtervelde (West-Vlaanderen)
vanwege Ronny uit Lichtervelde (West-Vlaanderen)
Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden
Namens mij ook gecondeleerd met dit verlies.
Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden
Deze liggen ook nog in zijn appartement, kan iemand daar iets mee aanvangen.
De achterkant van het zwarte box-deel is open.
1 van de 2 speakers is van elkaar gescheiden maar kan weer aan elkaar gelijmd worden, de tapjes zitten er nog in.
De andere speaker (die er onder ligt) is nog in 1 deel. (en ze wegen als lood...)
Zie https://farm4.staticflickr.com/3815/891 ... 3a3c_c.jpg
Groeten,
Koen
De achterkant van het zwarte box-deel is open.
1 van de 2 speakers is van elkaar gescheiden maar kan weer aan elkaar gelijmd worden, de tapjes zitten er nog in.
De andere speaker (die er onder ligt) is nog in 1 deel. (en ze wegen als lood...)
Zie https://farm4.staticflickr.com/3815/891 ... 3a3c_c.jpg
Groeten,
Koen
Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden
Zijn Peerless HDS-units voor mid (HDS180) en laag en de Scanspeak Revelator voor het hoog. Mooi setje units i.i.g.
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden
Dat is optisch een kloon van de Dynaudio Evidence. Er zal nog een kast boven hebben gezeten...
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden
Dat is inderdaad deze met een nog voorlopige wooferbehuizing :
- Luidspreker: Auster Largo
Gebaseerd op de 'Dynaudio Evidence'.
Aanvang: 2006
Status: in 2008 was de behuizing met tijdelijke afwerking gereed. De baskast was nog een proef. Eind 2009 werd ATB Pro geinstalleerd om filters te kunnen maken. Daarvoor was waarschijnlijk een deel van de componenten in de lade en de mand met rode spoelen bestemd. Een andere deel daaruit kan bij de Auster -µ- behoren.
Luidsprekerbezetting:
- Peerless HDS Exclusive 8" (HDS EXCLUSIVE 205 WR 102 NWP AL CU PH LS 8 OHM - 830884) [ datasheet ]
- 2x Peerless HDS Exclusive 5.25" (HDS EXCLUSIVE 152 WR 26 90 NWP AL CU PH 8 OHM - 830882) [ datasheet | application note ]
- Scanspeak Revelator SS D2904/710000 - 1" dome tweeter [ datasheet ]
Re: Zelfbouw speaker-onderdelen wegens overlijden
Ik zie deze post nu voor het eerst. Al is het veel te laat: toch mijn deelneming.
