Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door ray5150 »

Henkjan schreef:
OPROEP: de weersvoorspelling is beroerd, dus als iedereen die een grote (vissers) paraplu heeft die mee kunnen nemen zodat we de spullen droog van de parking in het gebouw kunnen krijgen?


Afbeelding
Ik zal mijn straalkacheltje wel in de gang aansluiten... :mrgreen:
Kan de boel lekker bij drogen. :rofl:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door ds23man »

Nu er een goede tent geregeld is voor the Olympic ( onze bijnaam voor de landrover, de zwarte A6 heet Titanic overigens...) en de DLCP en Ncore klaar zijn, zullen deze te zien zijn in Breda! :D :D
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door Henkjan »

ds23man schreef:
.... voor mijn bolide! :mrgreen:
tractor bedoel je? want bolides verstoken geen diesel :twisted:
Gebruikersavatar
Hans 4354,5
Berichten: 114
Lid geworden op: wo 24 apr 2013, 23:32

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door Hans 4354,5 »

Martijn M schreef:
Zouden we met z'n allen kunnen afspreken om luistersessies zo min mogelijk te verstoren met geklets en dat we elkaar er op zullen aanspreken indien dit wel gebeurt? Ik maak me er zelf ook zo nu en dan aan schuldig, maar voor de mensen die aandachtig luisteren is het nogal storend als er doorheen gekletst wordt. In principe zijn er voldoende plekken waar we met elkaar kunnen kletsen zonder daarbij anderen tot last te zijn. Wowly, hoe denk jij hier over?
Ik heb evt wel een oplossing waarbij erdoorheen praten niet echt storend zal zijn :)
128dB per topje.
Bijlagen
9 op Podium.JPG
Laatst gewijzigd door Hans 4354,5 op do 16 mei 2013, 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door ray5150 »

JBL ?

:rock: :rock: :rock:
Gebruikersavatar
Hans 4354,5
Berichten: 114
Lid geworden op: wo 24 apr 2013, 23:32

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door Hans 4354,5 »

ray5150 schreef:
JBL ?

:rock: :rock: :rock:
Yep 4756a toppen en zelf bedachte baskasten met dubbel 2241 er in.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door ds23man »

Hans 4354,5 schreef:
ray5150 schreef:
JBL ?

:rock: :rock: :rock:
Yep 4756a toppen en zelf bedachte baskasten met dubbel 2241 er in.
Eh, ik help morgen niet met sjouwen! :mrgreen:
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door rho »

Henkjan schreef:
we gaan toch wel laat genoeg door dat ik op tijd thuis ben om t songfestival te missen?
rho schreef:
Henkjan schreef:
wat biedt je :mrgreen:
Vele complimentjes, als ze zo goed zijn als ik tot nu toe heb mogen lezen. (waar ik niet echt aan twijfel)
tja, en ik maar hopen op Belgische lekkernijen, krijg ik zo'n Hollandse beloning :rofl:

Over Belgische lekkernijen gesproken: ik ben benieuwd waar Ed ons dit jaar mee gaat verrassen :mrgreen:
Nou, vorige keer had ik voor iemand speciale biertje meegebracht. Kreeg ik te horen dat ie geen alcohol drinkt. (Da's geen verwijt hoor!) Tja, dan krijg je dat he.
Ronkel
Berichten: 2181
Lid geworden op: do 11 jan 2007, 23:46
Locatie: Arnhem

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door Ronkel »

Ik kom morgen met Dioot mee. We zullen dus de Omnicrons van Martijn M en k.p. meenemen :D
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door Henkjan »

t lijkt toch de goede kant op te gaan....

Afbeelding
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door Marp »

Ja natuurlijk. 8) Het weer zal wel moeten, want wat Jeroen al zei is helemaal waar:
jeroen_d schreef:
Dit klopt niet. Luisterdagen zijn altijd zonnig.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door hannesie »

weer.PNG
Het lijkt in ieder geval al beter als vandaag, zondag dan nog beter?
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door sander1238 »

dit word buiten pizza eten, heerlijk :D :D

sander
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door Pjotr »

Marp schreef:
Ja natuurlijk. 8) Het weer zal wel moeten, want wat Jeroen al zei is helemaal waar:
jeroen_d schreef:
Dit klopt niet. Luisterdagen zijn altijd zonnig.
Vaak wel maar dat was 2 jaar geleden toch niet. Toen was het erg koud en niet zonnig maar wel droog.
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door jeroen_d »

Ja, toen hebben we de opening van de dag binnen gedaan. Was de eerste keer. Dit jaar zal het ook wel binnen worden. Hoe zat dat ook al weer met opwarming van de aarde?????
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door bas focal m180 »

jeroen_d schreef:
Ja, toen hebben we de opening van de dag binnen gedaan. Was de eerste keer. Dit jaar zal het ook wel binnen worden. Hoe zat dat ook al weer met opwarming van de aarde?????
Dat het ook natter wordt en dat kan je zien als je naar buiten kijkt .

Zo kan het ook warmer zijn en gehele dag wat regen .
Je moet alle temperaturen van de hele aarde nemen en dan kan je goed vergelijken of de aarde opwarmt en niet 1 klein plekje nemen zoals Nederland .

Of in de agenda's van me vader die houd dat ook al 40 jaar bij .
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door jeroen_d »

bas focal m180 schreef:
Je moet alle temperaturen van de hele aarde nemen en dan kan je goed vergelijken of de aarde opwarmt en niet 1 klein plekje nemen zoals Nederland.
Daar heb je helemaal gelijk in en daar zit ook mijn grote twijfel. Volgens mij wordt er helemaal niet gemeten met een mooie verdeling over de aarde heen. En dan is er voor mij nog steeds de vraag of de opwarming 'man-made' is of dat het gewoon een periodiek natuurlijk verschijnsel is: http://www.epw.senate.gov/public/index. ... nateReport
Maar goed, laten we maar niet in deze discussie terecht komen. Ik hoop gewoon dat het morgen in de loop van de dag lekker zonnig wordt met een aangenaam temperatuurtje. :|
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door rho »

jeroen_d schreef:
Ja, toen hebben we de opening van de dag binnen gedaan. Was de eerste keer. Dit jaar zal het ook wel binnen worden. Hoe zat dat ook al weer met opwarming van de aarde?????

Dat het lokaal misschien kouder zal worden (meer bewolking door een toename aan verdampt oceaanwater, koude zeestroming door smeltwater van poolijs) maar globaal een temperatuurstijging te zien is? Ik denk dat het zoiets is.
En vergeet niet: 0,2 graden per jaar lijkt niet veel, maar dat zijn 10 graden binnen een kort leven.

...nee, ik erger me niet aan ontkenners ... echt niet... ikke? :hide:
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door rho »

jeroen_d schreef:
bas focal m180 schreef:
Je moet alle temperaturen van de hele aarde nemen en dan kan je goed vergelijken of de aarde opwarmt en niet 1 klein plekje nemen zoals Nederland.
Daar heb je helemaal gelijk in en daar zit ook mijn grote twijfel. Volgens mij wordt er helemaal niet gemeten met een mooie verdeling over de aarde heen. En dan is er voor mij nog steeds de vraag of de opwarming 'man-made' is of dat het gewoon een periodiek natuurlijk verschijnsel is: http://www.epw.senate.gov/public/index. ... nateReport
Maar goed, laten we maar niet in deze discussie terecht komen. Ik hoop gewoon dat het morgen in de loop van de dag lekker zonnig wordt met een aangenaam temperatuurtje. :|
Er is binnen de wetenschapveel minder twijfel aan al die argumenten die je aanhaalt dan algemeen wordt geopperd in media etc.
Er kan duidelijk aangetoond worden dat het man-made is en dat er wel degelijk een globale opwarming is.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door ray5150 »

Over off-topic gesproken... :rofl:
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door jeroen_d »

Moet kunnen, op het moment dat het alleen nog maar gaat over welk weer het wordt morgen. :rofl:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door ray5150 »

Da's toch nie zo moeilijk : :mrgreen:
Naamloos.png
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door rho »

Ja, dat is hier de plek niet voor. :oops:
Als het te ver off-topic gaat mogen die zaken wel verwijdert worden.

Voor de marktplaats kan ik nog wat Lenco idler drive spullen meebrengen als daar interesse in is.
O.a. deze speler, maar zonder arm, incl enkele kale armbordjes en 2 armbordjes voor een Rega RB301.
P1050243.JPG
Ik heb nog een L76s zonder plint (niet echt in aller beste staat ) en een hoop onderdelen.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door Wowly »

Ach, ik verwacht morgen een behoorlijke opwarming in een gemeensschapshuis in Breda. Naar het schijnt staan daar aardig wat buizenbakken alsmede enige klasse A's te ronken :lol:

Ik hoop dat er enkelen zijn met grote paraplu's (die van mij is stuk :( ) mocht het onverwacht gaan hozen zoals vandaag hier in brabant....

Enkele zaken die het nog leuker maken voor iedereen:

Neem je beste muziek mee; kunnen anderen van genieten!
Neem dempingsmateriaal mee; de zaaljes kunnen dit vaak wel gebruiken
Neem voldoende bekabeling mee; niets zo vervelend als een kabeltje te kort
Kijk of je al een complete set hebt kunnen maken met je medehobby-isten. Morgen kan ook nog altijd


Op de een of andere manier hoop ik dit jaar behalve veel apparatuur ook erg mooie muziek te horen; afgelopen jaren was er zó veel te zien dat ik het niet allemaal heb kunnen beluisteren :rock:

By the weej: domino's pizza's prijzen waren gestegen #-o
Oplossing; 1,5 uur rondbellen met andere pizzeria's...... Opeens herinnerde ik me nog een pizzeria bij mijn oude studeeradres in de buurt: Antonio's pizzalijn. Een echte italiaan die de pizza's nog met de hand maakt (ipv de voorbereide en ingevroren pizza's van domino's). Aangezien hij wel oren had naar de bestelling en de prijs zeer aantrekkelijk maakte wordt hij nu onze audio-hofleverancier van de luisterdag. Voordeel is dat we kunnen kiezen nu uit een traditionele (dunne bodem) pizza of een (dikke) amerikaanse bodem....

Prijzen:
alle small size pizza's 4,5 euro........(25 cm pizza: de maat medium van domino's :lol: )
alle italian size pizza's 6,5 euro........(29 cm pizza)

Kijk alvast even op de website welke je wil hebben, zodat ik morgen vóór 4 uur de bestelling kan doorbellen. Hij gaat vanavond in ieder geval meer deeg maken zodat het mooi kan rijzen voor morgen.
Ik heb destijds, als ik de pizza's afhaalde vaak genoeg gezien hoe hij zo'n pizza in elkaar zet; het is maar een klein baasje maar hij gaat tekeer als een dolle met dat deeg hahaha. Mooi om te zien...
Enfin, ik blij dat ik deze tijden van crises de hobby-ist nog kan helpen met een lekker pizza voor een mooi bedrag :wink:
Oja, als je wat anders wil bestellen bij hem heb ik met hem afgesproken dat je dan wel de volle mep betaald.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!

Bericht door ray5150 »

1 x nummer 114 van 29 cm Aub ! :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”