Ach, ik verwacht morgen een behoorlijke opwarming in een gemeensschapshuis in Breda. Naar het schijnt staan daar aardig wat buizenbakken alsmede enige klasse A's te ronken
Ik hoop dat er enkelen zijn met grote paraplu's (die van mij is stuk

) mocht het onverwacht gaan hozen zoals vandaag hier in brabant....
Enkele zaken die het nog leuker maken voor iedereen:
Neem je beste muziek mee; kunnen anderen van genieten!
Neem dempingsmateriaal mee; de zaaljes kunnen dit vaak wel gebruiken
Neem voldoende bekabeling mee; niets zo vervelend als een kabeltje te kort
Kijk of je al een complete set hebt kunnen maken met je medehobby-isten. Morgen kan ook nog altijd
Op de een of andere manier hoop ik dit jaar behalve veel apparatuur ook erg mooie muziek te horen; afgelopen jaren was er zó veel te zien dat ik het niet allemaal heb kunnen beluisteren
By the weej: domino's pizza's prijzen waren gestegen
Oplossing; 1,5 uur rondbellen met andere pizzeria's...... Opeens herinnerde ik me nog een pizzeria bij mijn oude studeeradres in de buurt:
Antonio's pizzalijn. Een echte italiaan die de pizza's nog met de hand maakt (ipv de voorbereide en ingevroren pizza's van domino's). Aangezien hij wel oren had naar de bestelling en de prijs zeer aantrekkelijk maakte wordt hij nu onze audio-hofleverancier van de luisterdag. Voordeel is dat we kunnen kiezen nu uit een traditionele (dunne bodem) pizza of een (dikke) amerikaanse bodem....
Prijzen:
alle small size pizza's 4,5 euro........(25 cm pizza: de maat medium van domino's

)
alle italian size pizza's 6,5 euro........(29 cm pizza)
Kijk alvast even op de
website welke je wil hebben, zodat ik morgen vóór 4 uur de bestelling kan doorbellen. Hij gaat vanavond in ieder geval meer deeg maken zodat het mooi kan rijzen voor morgen.
Ik heb destijds, als ik de pizza's afhaalde vaak genoeg gezien hoe hij zo'n pizza in elkaar zet; het is maar een klein baasje maar hij gaat tekeer als een dolle met dat deeg hahaha. Mooi om te zien...
Enfin, ik blij dat ik deze tijden van crises de hobby-ist nog kan helpen met een lekker pizza voor een mooi bedrag
Oja, als je wat anders wil bestellen bij hem heb ik met hem afgesproken dat je dan wel de volle mep betaald.