Ncore building topic
Moderator: Beheerdersteam
Re: Ncore building topic
Ik vind hem er keurig uitzien !

-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ncore building topic
Alles werkt hoor, er zitten microprocessors in de Ncore's ingebouwd, als er iets mis is ( voedingsspanning, dc) schakelen ze niet eens in.........sietse schreef:Ok, netjes, maar nu stekker in stopkontakt, gloeilampjes op de uitgangen, en hopen dat je audiofiele schemerlichtjes gaat hebben..![]()
![]()
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ncore building topic
Dank U!ray5150 schreef:Ik vind hem er keurig uitzien !![]()
![]()
Zaterdag live te aanschouwen......
Re: Ncore building topic
Och, dat vind je tegenwoordig ook al in de eerste de beste klasse A versterker...ds23man schreef:Alles werkt hoor, er zitten microprocessors in de Ncore's ingebouwd, als er iets mis is ( voedingsspanning, dc) schakelen ze niet eens in.........
Re: Ncore building topic
Ahum...ray5150 schreef:Och, dat vind je tegenwoordig ook al in de eerste de beste klasse A versterker...![]()
Re: Ncore building topic
Natuurlijk gaat alle lof naar jou, Peter. 
Re: Ncore building topic
Ik bedoel meer dat jouw versterker niet de eerste de beste is. 
Re: Ncore building topic
bedoel je eerste of beste?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ncore building topic
Denk eerder dat we kunnen spreken over wat in het vat zit, niet verzuurd!architect schreef:bedoel je eerste of beste?
Re: Ncore building topic
Is erg mooi geworden!
Zou je deze eventueel ook op bestelling voor derden willen bouwen?
Groetjes Walter
Zou je deze eventueel ook op bestelling voor derden willen bouwen?
Groetjes Walter
Re: Ncore building topic
Bouwen ? 6 printjes in een kassie schroeven is geen bouwen, maar assembleren.
Zou jij als ingenieur toch moeten weten...
Zou jij als ingenieur toch moeten weten...
Re: Ncore building topic
Dat kan ik ook, en ben geen ingenieur.ray5150 schreef:Bouwen ? 6 printjes in een kassie schroeven is geen bouwen, maar assembleren.
Zou jij als ingenieur toch moeten weten...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ncore building topic
Tis niet alleen assembleren, de hele standby voeding met triggeringang is toch echt mijn eigen ontwerp.....ray5150 schreef:Bouwen ? 6 printjes in een kassie schroeven is geen bouwen, maar assembleren.
Zou jij als ingenieur toch moeten weten...
Re: Ncore building topic
Wat was je ongeveer kwijt aan de materiaal kosten voor jouw N-Core versterker (modules, kast, klein grut etc. etc.)?
Groetjes Walter
Groetjes Walter
- salautom
- Berichten: 382
- Lid geworden op: di 08 mei 2012, 14:12
- Locatie: Ergens in het zonnige Spanje
Re: Ncore building topic
@ds23man
waar heb jij dat rood/witte draad vandaan?
en waar de gevlochten mantel?
Groeten,
Henk
waar heb jij dat rood/witte draad vandaan?
en waar de gevlochten mantel?
Groeten,
Henk
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ncore building topic
salautom schreef:@ds23man
waar heb jij dat rood/witte draad vandaan?
Is teflon kabel. Speakerworld, maar misschien heeft Speaker&co het ook.
en waar de gevlochten mantel?
Conrad
Groeten,
Henk
Re: Ncore building topic
Ik heb deze versterker afgelopen luisterdag in Alphen gehoord. Ik vond ze erg goed klinken, zeker in combinatie met de omvang van de kast.
De JBL woofers die DS man had gebruikt vond ik ook prachtig klinken echte top woofers
De JBL woofers die DS man had gebruikt vond ik ook prachtig klinken echte top woofers
Re: Ncore building topic
Gisteren deze versterker eens goed bekeken, de kast is zo mooi gemaakt je gelooft niet dat dit een zelfgebouwde versterker is... Wel een hoop kabels aan de achterkant, leek wel een studio opstelling
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: Ncore building topic
En dat afgemonteerd met van die belachelijk goedkope Neutrik stekkers en chassisdelen, dat kan toch nooit audiofiel zijn ?

Re: Ncore building topic
Neutrik gold plated XLR's zijn anders best fraai te noemen... Maar die zaten er volgens mij niet op!
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: Ncore building topic
Heb jij gisteren een audiofiel kunnen spotten dan?ray5150 schreef:En dat afgemonteerd met van die belachelijk goedkope Neutrik stekkers en chassisdelen, dat kan toch nooit audiofiel zijn ?![]()
Re: Ncore building topic
Pjotr schreef:Heb jij gisteren een audiofiel kunnen spotten dan?ray5150 schreef:En dat afgemonteerd met van die belachelijk goedkope Neutrik stekkers en chassisdelen, dat kan toch nooit audiofiel zijn ?![]()
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Ncore building topic
Wel een hoop satefielen gezien!

Re: Ncore building topic
En die dufden de "proof of the pudding" niet aands23man schreef:Wel een hoop satefielen gezien!![]()
Re: Ncore building topic
Satéfielen...

