Twee schotjes gemaakt,1 voor de afscherming van de DAC en 1 voor de trafo van de gloeispanning.
Tot later......
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Klinkt allemaal goed,maar welke het beste klinkt?Kappa7 schreef:Je gaat als een speer.
Ik ben overigens wel beniewd naar welke versie je tot nu toe het beste vindt klinken?
ja inderdaad , ik zal die oude plaatjes eens bekijken en vergelijken met nu .hannesie schreef:Je gaat steeds mooier/netter bouwen.............!!!
Nette bak.