Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Ik denk dat ik m'n cyburg monitoren weer meeneem vanwege dat ik het filter heb veranderd
- scanspeakman
- Berichten: 423
- Lid geworden op: ma 16 jun 2008, 19:43
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Ik ga het helaas wederom niet meemaken. Mijn ExtremA houden jullie tegoed.... Enjoy the 18th!
Scanspeakman
Scanspeakman
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Vele complimentjes, als ze zo goed zijn als ik tot nu toe heb mogen lezen. (waar ik niet echt aan twijfel)Henkjan schreef:wat biedt jerho schreef:Bij deze meld ik dus even dat ik die erg graag zou willen beluisteren.Henkjan schreef:..... M'n 3weggen laat ik liever thuis staan, maar ik kan me laten omkopenpraten als mensen deze erg graag willen beluisteren (de zwaargewicht combi met Ray z'n Pass klonk in Enschede erg lekker in elk geval)...![]()
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Weet je het zeker, voor je het weet staan er volgend jaar misschien wel twee te spelen.scanspeakman schreef:Ik ga het helaas wederom niet meemaken. Mijn ExtremA houden jullie tegoed.... Enjoy the 18th!
Scanspeakman
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Ik denk daar precies zo over. Echter, ik zorg voor de faciliteiten, jullie voor de invulling. Ook hoe je elkaar respecteert tijdens het luisteren. In het verleden heb ik vaak genoeg hierover opmerkingen gemaakt, en 99% van de tijd was het dan 10 minuutjes rustig. Wat voor mij lang genoeg is. Het echte genieten doe ik de laatste jaren vooral na het eten, wanneer alle units die het die dag erg goed doen bij elkaar worden geplaatstMartijn M schreef:Zouden we met z'n allen kunnen afspreken om luistersessies zo min mogelijk te verstoren met geklets en dat we elkaar er op zullen aanspreken indien dit wel gebeurt? Ik maak me er zelf ook zo nu en dan aan schuldig, maar voor de mensen die aandachtig luisteren is het nogal storend als er doorheen gekletst wordt. In principe zijn er voldoende plekken waar we met elkaar kunnen kletsen zonder daarbij anderen tot last te zijn. Wowly, hoe denk jij hier over?
- Daudio
- ZA-sponsor: daudio - dipole design audio
- Berichten: 375
- Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 19:20
- Locatie: Zwolle, Den Hoorn ZH
- Contacteer:
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Dat zal er voor Daudio niet in zitten, Hans moet vlak voor het eten weg en neemt de speakers dan weer mee. Wil je er wat aan hebben, dan zal je toch echt tijdens onze demo stil moeten zijn, zodat je kan genieten van de mooie opnames die ik heb geselecteerd. Ik ben niet van plan de zaak weer zo schreeuwend hard te zetten als in Enschede. Uitzonderingen daargelaten, want bij een bepaald nummer met groot slagwerk is het gaaf om het 'live'gevoel mee te geven. Ook heb ik een serie fragmenten van een groot aantal akoestische instrumenten, zodat je kan horen hoe die klinken als je ze op een enigszins realistisch niveau weergeeft.
Groet, Jeroen
Groet, Jeroen
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Denk dat het individueel is. Persoonlijk stoor ik mij niet zo aan wat gebabbel als het maar geen overheersende kakofonie wordt en daar is meestal geen sprake van. Luister er wel doorheenWowly schreef:Ik denk daar precies zo over. Echter, ik zorg voor de faciliteiten, jullie voor de invulling. Ook hoe je elkaar respecteert tijdens het luisteren. In het verleden heb ik vaak genoeg hierover opmerkingen gemaakt, en 99% van de tijd was het dan 10 minuutjes rustig. Wat voor mij lang genoeg is. Het echte genieten doe ik de laatste jaren vooral na het eten, wanneer alle units die het die dag erg goed doen bij elkaar worden geplaatstMartijn M schreef:Zouden we met z'n allen kunnen afspreken om luistersessies zo min mogelijk te verstoren met geklets en dat we elkaar er op zullen aanspreken indien dit wel gebeurt? Ik maak me er zelf ook zo nu en dan aan schuldig, maar voor de mensen die aandachtig luisteren is het nogal storend als er doorheen gekletst wordt. In principe zijn er voldoende plekken waar we met elkaar kunnen kletsen zonder daarbij anderen tot last te zijn. Wowly, hoe denk jij hier over?
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
He, is het nu nog geen zaterdag? Wat duurt dat lang!
groet,
Aat
groet,
Aat
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Je hebt nog zo'n kleine 60 uur om je versterker af te bouwen !AatV schreef:He, is het nu nog geen zaterdag? Wat duurt dat lang!
(shit, ik ook...
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Flightcase, buitenafmeting 63 x 53 x 23cm.
Stofkap Thorens TD160II in redelijke staat, zonder scharnieren. Heb 'm al wel vrij netjes gekregen, maar er zitten 2 'deukjes' bovenop die ik er niet heb uitgekregen..heeft ooit iets warms op gelegen denk ik. Voor wie zich er niet aan stoort of handiger in plexiglas bewerking is dan ik
Zal ff 2 picjes toevoegen zo.
Edit: beide vergeven.
Laatst gewijzigd door Barry2001 op do 16 mei 2013, 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
we gaan toch wel laat genoeg door dat ik op tijd thuis ben om t songfestival te missen?
Over Belgische lekkernijen gesproken: ik ben benieuwd waar Ed ons dit jaar mee gaat verrassen
tja, en ik maar hopen op Belgische lekkernijen, krijg ik zo'n Hollandse beloningrho schreef:Vele complimentjes, als ze zo goed zijn als ik tot nu toe heb mogen lezen. (waar ik niet echt aan twijfel)Henkjan schreef:wat biedt jerho schreef:Bij deze meld ik dus even dat ik die erg graag zou willen beluisteren.![]()
Over Belgische lekkernijen gesproken: ik ben benieuwd waar Ed ons dit jaar mee gaat verrassen
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Barry,
ik heb interesse in de flight case. Als je hem meeneemt naar Breda trakteer ik je op een kop koffie
groetjes
jan
ik heb interesse in de flight case. Als je hem meeneemt naar Breda trakteer ik je op een kop koffie
groetjes
jan
-
pietpieper
- Berichten: 21
- Lid geworden op: zo 12 mei 2013, 13:37
- Locatie: Tilburg
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Ik ben nog zwart en binnen dit forum nog nat achter mijn oren .... maar lijkt mij leerzaam en leuk om mijn ogen de kost te geven, mijn oren te luisteren te leggen en natuurlijk een babbeltje te maken.
Heb een projectje in de stijgers staan maar voordat dat afgerond is zijn wij al richting de kerst. Das dus niet voor deze keer. Heb wel een setje Pied Pipers gebouwd met een zelfbouw pakket van TSN uit 1984, maar daar zal ik weinigen een plezier mee doen neem ik aan. Dat concept is uitgekauwd, verteerd en verworpen door velen
. Heb er veel plezier van gehad maar enough is enough. Wat ik wel aardig zou vinden is om te kijken of deze nog enigszins op te krikken zijn zonder hoge kosten. Maar daar heb ik eerlijk gezegd de kennis niet voor.
Heb een projectje in de stijgers staan maar voordat dat afgerond is zijn wij al richting de kerst. Das dus niet voor deze keer. Heb wel een setje Pied Pipers gebouwd met een zelfbouw pakket van TSN uit 1984, maar daar zal ik weinigen een plezier mee doen neem ik aan. Dat concept is uitgekauwd, verteerd en verworpen door velen
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Heel verstandig ! Als je ergens inspiratie op kunt doen is het deze dagpietpieper schreef:Ik ben nog zwart en binnen dit forum nog nat achter mijn oren .... maar lijkt mij leerzaam en leuk om mijn ogen de kost te geven, mijn oren te luisteren te leggen en natuurlijk een babbeltje te maken.
Dat zegt niks Hans, het gaat erom wat JIJ mooi vind en lekker vind klinken. Of dat een set Pied Pipers is, een zelfbouw-reus van 2,5m of een standaard Jamo-speaker, boeit eigenlijk helemaal niet, als het maar aan jouw wensen voldoet. Ik denk dat dat juist de essentie is van zelfbouw, dat je het naar je eigen smaak kunt maken, iets wat in de fabrikanten-wereld nagenoeg onmogelijk is.pietpieper schreef:Heb een projectje in de stijgers staan maar voordat dat afgerond is zijn wij al richting de kerst. Das dus niet voor deze keer. Heb wel een setje Pied Pipers gebouwd met een zelfbouw pakket van TSN uit 1984, maar daar zal ik weinigen een plezier mee doen neem ik aan. Dat concept is uitgekauwd, verteerd en verworpen door velen. Heb er veel plezier van gehad maar enough is enough. Wat ik wel aardig zou vinden is om te kijken of deze nog enigszins op te krikken zijn zonder hoge kosten. Maar daar heb ik eerlijk gezegd de kennis niet voor.
Groeten,
Mischa
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Ik kan helaas niet mee eten met de pizza. Moet rond 4 uur weg. 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
DealWowly schreef:Barry,
ik heb interesse in de flight case. Als je hem meeneemt naar Breda trakteer ik je op een kop koffie![]()
groetjes
jan
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Jammer, dacht aan een andere flightcase. Jan, succes ermeeBarry2001 schreef:DealWowly schreef:Barry,
ik heb interesse in de flight case. Als je hem meeneemt naar Breda trakteer ik je op een kop koffie![]()
groetjes
jantot zaterdag!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
OPROEP: de weersvoorspelling is beroerd, dus als iedereen die een grote (vissers) paraplu heeft die mee kunnen nemen zodat we de spullen droog van de parking in het gebouw kunnen krijgen?


Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Jan, hoe vroeg ben jij er? Om 5 uur regent het nog niet 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Denk dat dit handiger is voor de deur:
Alhoewel hij te klein is voor mijn bolide!
Alhoewel hij te klein is voor mijn bolide!
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Patser !!ds23man schreef:Denk dat dit handiger is voor de deur:
Alhoewel hij te klein is voor mijn bolide!
Laten we voor jou deze komen:

Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Hebbie met zo'n Laro, mag niet nat worden, anders start hij weer niet.ds23man schreef:Denk dat dit handiger is voor de deur:
Alhoewel hij te klein is voor mijn bolide!
Edit: Ahhh. Had HJ zijn post gemist. Dus het zal wel meevallen met datr stukje Britse degelijkheid
Laatst gewijzigd door FR_Aad op do 16 mei 2013, 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Dit klopt niet. Luisterdagen zijn altijd zonnig.Henkjan schreef:OPROEP: de weersvoorspelling is beroerd, dus als iedereen die een grote (vissers) paraplu heeft die mee kunnen nemen zodat we de spullen droog van de parking in het gebouw kunnen krijgen?
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Hoi
Ik kom dit jaar ook. En ik wil, indien er iemand behoefte aan heeft, mijn buizentester meenemen.
Het is een uTracer meer informatie is hier te vinden: http://dos4ever.com/uTracer3/uTracer3.html
Laat maar weten of er behoefte is aan buizen curve traces. het is momenteel nog niet eenvoudig om grote buizen als 300B te testen, maar stuurbuizen gaan prima
groetjes,
Joris Weijters
Ik kom dit jaar ook. En ik wil, indien er iemand behoefte aan heeft, mijn buizentester meenemen.
Het is een uTracer meer informatie is hier te vinden: http://dos4ever.com/uTracer3/uTracer3.html
Laat maar weten of er behoefte is aan buizen curve traces. het is momenteel nog niet eenvoudig om grote buizen als 300B te testen, maar stuurbuizen gaan prima
groetjes,
Joris Weijters
