Apple Green Beauties met CHP-70

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: Apple Green Beauties met CHP-70

Bericht door Arno »

SARK schreef:
Wat heb je daar voor gekke plexiglas-dingetjes staan :?:
Oh jee... het ziet er uit als schokdempende kabelophanging :lol:
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9199
Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad

Re: Apple Green Beauties met CHP-70

Bericht door wouter »

audiofiele cable raisers :D

Waarschijnlijk tegen allerlei 'velden' en straling etc.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36756
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Apple Green Beauties met CHP-70

Bericht door Pjotr »

Kweenie, bij Walt verwacht je dan toch meer zoiets in de kamer:
hoogspanningsmast.jpg
:? :D
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14143
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Apple Green Beauties met CHP-70

Bericht door Walt »

Ik kreeg 2 van die kabel raisers gratis bij de speaker stands...

Groetjes Walter
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14143
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Apple Green Beauties met CHP-70

Bericht door Walt »

Kastjes zijn klaar en naar de slaapkamer verhuist. Ik heb ze ook nog even getest in de woonkamer. Wat zal ik ervan zeggen, het is en blijft een zeer simpele breedbander :D Voor de toepassing echter prima.

Groetjes Walter
Bijlagen
IMG_0742[1].JPG
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33827
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Apple Green Beauties met CHP-70

Bericht door Henkjan »

rare opstelling :lol:

zo'n Denon radio heeft m'n moeder ook, mooi ding voor t geld
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14143
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Apple Green Beauties met CHP-70

Bericht door Walt »

Verschrikkelijke opstelling, ik wilde beide CHP-70's op de kast plaatsen, maar dat werd niet goedgekeurd...

Wel bizar trouwens, het verschil in kwaliteit tussen de C-Quenze/AMT combi en deze kastjes. Natuurlijk weet je van te voren welke beter zijn, dat het verschil ZO groot zou zijn had ik echter niet verwacht.

Groetjes Walter
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9199
Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad

Re: Apple Green Beauties met CHP-70

Bericht door wouter »

Dan heb jij het optimale er niet uitgehaald. Ik weet bijna zeker dat er muziekstukken zijn die zelfs beter klinken op de breedbanders.

Maar goed, je hebt misschien niet door dat je met het non-plus ultra werkt in je 2-weg :wink:
Gebruikersavatar
MechanicalAnimal
Berichten: 3260
Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
Locatie: Apeldoorn

Re: Apple Green Beauties met CHP-70

Bericht door MechanicalAnimal »

Wat een geweldige kleur!!!! :goeie:
Gebruikersavatar
nxs77
Berichten: 1073
Lid geworden op: za 06 mar 2010, 1:47
Locatie: Berlikum
Contacteer:

Re: Apple Green Beauties met CHP-70

Bericht door nxs77 »

Dat van de opstelling dat is geloof ik wel een typisch vrouwen ding.. Wat het beste is kwa opstelling ziet er niet mooi uit en dan gebeurd het niet... of.. ik wil de luidsprekers niet kunnen zien.. dat soort grappen.

Maar het zijn leuke kleine sprenkeltjes geworden.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14143
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Apple Green Beauties met CHP-70

Bericht door Walt »

Vandaag nog even de responsie opgemeten incl. de invloed van het LCR netwerkje. De onderstaande meeting is close range axiaal. Ziet er op zich aardig uitgewogen uit, zo op het oog wel te weinig output rond 2-3Khz.

Wellicht later nog eens tunen aan het LCR netwerkje... Luister nu echter liever naar de C-Quenze/AMT combi.

Groetjes Walter
Bijlagen
green_filtered.jpg
beewee
Berichten: 114
Lid geworden op: ma 22 okt 2012, 23:57
Locatie: Zutphen

Re: Apple Green Beauties met CHP-70

Bericht door beewee »

De luidsprekers staat op de koelopening van de Denon, houd je dat wel in de gaten, voordat het Granny Smith groen alsnog weer zwart wordt? Bovendien een mooi argument om een betere opstelling te eisen. En anders probeer je maar onthouding. Dat is voor haar òf een straf, òf een zegen, maar 't geeft in beide gevallen vast wel resultaat. :P
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”