Oh jee... het ziet er uit als schokdempende kabelophangingSARK schreef:Wat heb je daar voor gekke plexiglas-dingetjes staan
Apple Green Beauties met CHP-70
Moderator: Beheerdersteam
Re: Apple Green Beauties met CHP-70
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9199
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Apple Green Beauties met CHP-70
audiofiele cable raisers
Waarschijnlijk tegen allerlei 'velden' en straling etc.
Waarschijnlijk tegen allerlei 'velden' en straling etc.
Re: Apple Green Beauties met CHP-70
Kweenie, bij Walt verwacht je dan toch meer zoiets in de kamer:

Re: Apple Green Beauties met CHP-70
Ik kreeg 2 van die kabel raisers gratis bij de speaker stands...
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: Apple Green Beauties met CHP-70
Kastjes zijn klaar en naar de slaapkamer verhuist. Ik heb ze ook nog even getest in de woonkamer. Wat zal ik ervan zeggen, het is en blijft een zeer simpele breedbander
Voor de toepassing echter prima.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33828
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Apple Green Beauties met CHP-70
rare opstelling
zo'n Denon radio heeft m'n moeder ook, mooi ding voor t geld
zo'n Denon radio heeft m'n moeder ook, mooi ding voor t geld
Re: Apple Green Beauties met CHP-70
Verschrikkelijke opstelling, ik wilde beide CHP-70's op de kast plaatsen, maar dat werd niet goedgekeurd...
Wel bizar trouwens, het verschil in kwaliteit tussen de C-Quenze/AMT combi en deze kastjes. Natuurlijk weet je van te voren welke beter zijn, dat het verschil ZO groot zou zijn had ik echter niet verwacht.
Groetjes Walter
Wel bizar trouwens, het verschil in kwaliteit tussen de C-Quenze/AMT combi en deze kastjes. Natuurlijk weet je van te voren welke beter zijn, dat het verschil ZO groot zou zijn had ik echter niet verwacht.
Groetjes Walter
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9199
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Apple Green Beauties met CHP-70
Dan heb jij het optimale er niet uitgehaald. Ik weet bijna zeker dat er muziekstukken zijn die zelfs beter klinken op de breedbanders.
Maar goed, je hebt misschien niet door dat je met het non-plus ultra werkt in je 2-weg
Maar goed, je hebt misschien niet door dat je met het non-plus ultra werkt in je 2-weg
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Apple Green Beauties met CHP-70
Dat van de opstelling dat is geloof ik wel een typisch vrouwen ding.. Wat het beste is kwa opstelling ziet er niet mooi uit en dan gebeurd het niet... of.. ik wil de luidsprekers niet kunnen zien.. dat soort grappen.
Maar het zijn leuke kleine sprenkeltjes geworden.
Maar het zijn leuke kleine sprenkeltjes geworden.
Re: Apple Green Beauties met CHP-70
Vandaag nog even de responsie opgemeten incl. de invloed van het LCR netwerkje. De onderstaande meeting is close range axiaal. Ziet er op zich aardig uitgewogen uit, zo op het oog wel te weinig output rond 2-3Khz.
Wellicht later nog eens tunen aan het LCR netwerkje... Luister nu echter liever naar de C-Quenze/AMT combi.
Groetjes Walter
Wellicht later nog eens tunen aan het LCR netwerkje... Luister nu echter liever naar de C-Quenze/AMT combi.
Groetjes Walter
Re: Apple Green Beauties met CHP-70
De luidsprekers staat op de koelopening van de Denon, houd je dat wel in de gaten, voordat het Granny Smith groen alsnog weer zwart wordt? Bovendien een mooi argument om een betere opstelling te eisen. En anders probeer je maar onthouding. Dat is voor haar òf een straf, òf een zegen, maar 't geeft in beide gevallen vast wel resultaat. 
