new on the block

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
basje1984
Berichten: 6
Lid geworden op: di 30 apr 2013, 15:15

new on the block

Bericht door basje1984 »

Echte naam (Voor/Achternaam): Sebastiaan Bos
Nickname: Basje1984
Leeftijd: 28
Woonplaats: Soest
Studie/Werk: Werk, Specialist op het gebied van brandveiligheid bij ABC Fandsa Groep.
E-mail: bas.bos1984(klein staartje van een bepaald dier)gmail.com

Hoe ben je bij zelfbouwaudio.nl gekomen?
Na een hoop gegoogle

Wat heb je thuis staan?
Tv: Samsung UE40ES5500
Receiver: Onkyo TX-NR414

Gr. Basje
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: new on the block

Bericht door ray5150 »

Hoi, Bas. welkom hier.
Heb je ook directe plannen om iets te gaan bouwen, of ben je nog zoekende ?
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: new on the block

Bericht door Zweitse »

Bas, welkom op dit leuke forum.
basje1984
Berichten: 6
Lid geworden op: di 30 apr 2013, 15:15

Re: new on the block

Bericht door basje1984 »

ray5150 schreef:
Hoi, Bas. welkom hier.
Heb je ook directe plannen om iets te gaan bouwen, of ben je nog zoekende ?
ja heb een idee om als eerste een sub te gaan bouwen. Heb nog een hele mooie CDT Audio 12" 400W RMS 800W Max sub liggen. Weet al wel de inhoud (28L) van de kist als het een gesloten kist is.
Nu nog pootjes (geen idee waar ik deze vandaan moet toveren) eronder en kijken wat ik als plate amp ga gebruiken. Ik vind het lastig om tussen alle verschillende merken en shops de goede te vinden. Hypex heeft mooie exemplaren. JB Systems heeft amps die veel vermogen leveren. Gezien bij Bax-shop en zo zijn er nog veel meer merken en types. wordt nog een hoop lees werk op het forum.

gr. Basje
Plaats reactie