Echte naam (Voor/Achternaam): Sebastiaan Bos
Nickname: Basje1984
Leeftijd: 28
Woonplaats: Soest
Studie/Werk: Werk, Specialist op het gebied van brandveiligheid bij ABC Fandsa Groep.
E-mail: bas.bos1984(klein staartje van een bepaald dier)gmail.com
Hoe ben je bij zelfbouwaudio.nl gekomen?
Na een hoop gegoogle
Wat heb je thuis staan?
Tv: Samsung UE40ES5500
Receiver: Onkyo TX-NR414
Gr. Basje
new on the block
Moderator: Beheerdersteam
Re: new on the block
Hoi, Bas. welkom hier.
Heb je ook directe plannen om iets te gaan bouwen, of ben je nog zoekende ?
Heb je ook directe plannen om iets te gaan bouwen, of ben je nog zoekende ?
Re: new on the block
ja heb een idee om als eerste een sub te gaan bouwen. Heb nog een hele mooie CDT Audio 12" 400W RMS 800W Max sub liggen. Weet al wel de inhoud (28L) van de kist als het een gesloten kist is.ray5150 schreef:Hoi, Bas. welkom hier.
Heb je ook directe plannen om iets te gaan bouwen, of ben je nog zoekende ?
Nu nog pootjes (geen idee waar ik deze vandaan moet toveren) eronder en kijken wat ik als plate amp ga gebruiken. Ik vind het lastig om tussen alle verschillende merken en shops de goede te vinden. Hypex heeft mooie exemplaren. JB Systems heeft amps die veel vermogen leveren. Gezien bij Bax-shop en zo zijn er nog veel meer merken en types. wordt nog een hoop lees werk op het forum.
gr. Basje
