De woofer is een Magnat Xecutor 1200 die ik van Bartsegers heb overgenomen. De kast is 60,9 bij 37,6 bij 37,6 cm (in theorie
Edit: hij klinkt goed
Foto's:
Moderator: Beheerdersteam
Voor mij is lekker klusweer toch regen hoor, dat je zonder gewetensbezwaar binnen kunt blijvenVuurkat schreef:Het was vandaag weer een lekker klusweertje