Even moeilijk doen
De voedingstrafo ,voor een andere versterker,zitten daar bruikbare spannngen op
De gloei is voor ongeveer dezelfde buizen,zal wel goed zijn .
Voor de negaieve roosterspanning een wikkeling van 70V ,mag best 10V afwijken.
De hoogspanning 335V 400mA .Liefst niet hoger,krijg je teveel voor de elco's.Minder kan wel,als 't noga scheelt ,300V bijv.,zouden de serieweerstanden liever moeten aangepast.De 400mA is wel steeds nodig.
En een inschakelvertraging voorzien ? Zoniet dan beter een diode over de rooster-kathode van de buis die aan de anode van z'n voorganger zit (pijltje aan rooster).Spanning loopt daar anders hoog op voordat de buizen opwarmen.
In serie met de LED ook beter een diode,de LED krijgt hier een sperspanning die eigenlijk te hoog is.
Anne