Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Nou ja, wil, ik breng wel een camera met statief mee
Komt goed
Denk je wel om een goeie microfoon? Of neemt jou camera het geluid van ver ook goed op? Want dat ging een paar jaar geleden met Bart zijn meetpresentatie ook mis. Prachtig beeld, geen geluid...
Uhm, wellicht kan er versterkt gesproken worden? Dan pakt ie alles goed op en is het ook voor iedereen goed te verstaan Ik heb gewoon een normale digitale camera. Ik weet niet of die een ingang heeft voor een externe microfoon.
Maar dan nog, hij kan redelijk dichtbij geplaatst worden, toch?
Als iemand een betere oplossing heeft, breng die dan vooral mee. Laat het dan wel even van tevoren weten, dan hoef ik niks mee te brengen
Ik kom ook weer.
Afgelopen jaar bijna niet hier op het forum geweest vanwege de drukte op het werk, maar niet helemaal stil gezeten. Ik probeer mijn line-dipool-magnetostaten gereed te krijgen op tijd. Momenteel heb ik in ieder geval nu ook de laatste 24 tweeters binnen, nu nog even bouwen.
En dan kijken hoe ik speakers van twee meter hoog in Breda ga krijgen!
Dank voor julie hulp!!!
Het betreft een klein groepje en we zijn 'onder elkaar'. Zal spreken zonder versterking.
groet, Simon
Graag gedaan. Mocht zich verder niemand opwerpen voor de opnames, zal ik mijn camera meebrengen (die af en toe meer oppikt dan ik eigenlijk zou willen .
Ik kom ook weer.
Afgelopen jaar bijna niet hier op het forum geweest vanwege de drukte op het werk, maar niet helemaal stil gezeten. Ik probeer mijn line-dipool-magnetostaten gereed te krijgen op tijd. Momenteel heb ik in ieder geval nu ook de laatste 24 tweeters binnen, nu nog even bouwen.
En dan kijken hoe ik speakers van twee meter hoog in Breda ga krijgen!
Leuk!
Ik kom ook weer.
Afgelopen jaar bijna niet hier op het forum geweest vanwege de drukte op het werk, maar niet helemaal stil gezeten. Ik probeer mijn line-dipool-magnetostaten gereed te krijgen op tijd. Momenteel heb ik in ieder geval nu ook de laatste 24 tweeters binnen, nu nog even bouwen.
En dan kijken hoe ik speakers van twee meter hoog in Breda ga krijgen!
Ik kom weer met een complete installatie.
Tot binnenkort! Harry
wij zijn van jou ook niet anders gewend Harry
En heb je nu eindelijk de speaker gebouwd die op maat geschreven staat van 'JOUW' zaaltje in Breda.
Sinds Amanda daar haar line array heeft gedemonstreerd is het duidelijk dat dit systeem garant staat voor een voortreffelijke weergave.
Ik ben alvast benieuwd naar jouw setup.
Nee, ik weet heeeeeeeel zeker dat de buurvrouw nergens op film staat.
Het zou me uiterst verbazen als dat echt het geval was geweest.
Wat betreft de video-opname: misschien handig als tevens iemand het geluid afzonderlijk opneemt met een nabij geplaatste microfoon. Dat houdt in elk geval de opname bruikbaar, als deze achteraf onverstaanbaar of onduidelijk blijkt te klinken.
Wat betreft de video-opname: misschien handig als tevens iemand het geluid afzonderlijk opneemt met een nabij geplaatste microfoon. Dat houdt in elk geval de opname bruikbaar, als deze achteraf onverstaanbaar of onduidelijk blijkt te klinken.
Goed idee, syncen lijkt me niet zo heel erg lastig.
Ik kom ook weer.
Afgelopen jaar bijna niet hier op het forum geweest vanwege de drukte op het werk, maar niet helemaal stil gezeten. Ik probeer mijn line-dipool-magnetostaten gereed te krijgen op tijd. Momenteel heb ik in ieder geval nu ook de laatste 24 tweeters binnen, nu nog even bouwen.
En dan kijken hoe ik speakers van twee meter hoog in Breda ga krijgen!
de Harray! Een mooie naam, ik had nog geen goede gevonden.
Binnenkort start ik een lijntje, als ik echt aan de definitieve versie begin van massief Iroko hout, met inderdaad een BG RT-75, aangevuld met 12 RT-4101 tweeters die het beamen boven de 8K te lijf gaan. (met 12 inch AT woofers op de achtergrond).
Ik ben begonnen met een belofte in te vullen aan Jeroen, om toch ook maar eens naar Dipool te kijken. Natuurlijk speelt dat systeem van Amanda al jaren door mijn hoofd, net als het Plankje van Asterduc twee jaar geleden. Resultaat: de Harray!
Ik wou net zeggen, er zijn toch wel zat microfoons aanwezig in breda .
Syncen kan je heel makkelijk doen om even met iets van bijvoorbeeld een lineaal op tafel te slaan, heb je de audio en video zo mee in sync.
Plus heb je de zaal direct stil en durft niemand een woord meer te zeggen
Ik ben alleen bang dat ik er helaas niet bij ga zijn. Er is een rollenbankmeeting op de zelfde dag gepland waar ik toch erg graag bij wil zijn .