nieuw hier

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
tubetje
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 10 apr 2013, 10:30
Locatie: Beuningen (GLD)

nieuw hier

Bericht door tubetje »

Hallo allemaal,

Enkele jaren geleden nodigde een ex-collega me uit om zijn geluidsinstallatie te komen beluisteren.
Een zelfbouw SE 300B met twee Tanoy drivers. Ik was verstelt van de puurheid en details. Dat heb ik ervoor en erna nooit meer terug gehoord.
Toen begon bij mij ook het idee te ontstaan een buizenversterker te bouwen en nu begin ik er stilletjes aan tijd voor te krijgen.
Tijdens mijn elektronica opleiding op de MTS was een eindexamen opdracht nog het berekenen van een buizenversterker en daarbij ook het werkelijk bouwen, en ja hij deed het!!!
Dus als ik diep in mijn geheugen graaf denk ik wel nog wat basis begrippen te weten.
Het is niet mijn plan om al direct een Triode Dick ontwerp te gaan bouwen, maar wil het rustig aan opbouwen. op het juiste subforum zal ik er mijn vragen over stellen.
Laatst gewijzigd door tubetje op wo 10 apr 2013, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: nieuw hier

Bericht door ray5150 »

Welkom, Hans ! :D
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: nieuw hier

Bericht door RobertD »

Welkom Hans, leuk dat er weer een nieuwe buizenliefhebber bij is.
Plaats reactie