Hallo allemaal,
Enkele jaren geleden nodigde een ex-collega me uit om zijn geluidsinstallatie te komen beluisteren.
Een zelfbouw SE 300B met twee Tanoy drivers. Ik was verstelt van de puurheid en details. Dat heb ik ervoor en erna nooit meer terug gehoord.
Toen begon bij mij ook het idee te ontstaan een buizenversterker te bouwen en nu begin ik er stilletjes aan tijd voor te krijgen.
Tijdens mijn elektronica opleiding op de MTS was een eindexamen opdracht nog het berekenen van een buizenversterker en daarbij ook het werkelijk bouwen, en ja hij deed het!!!
Dus als ik diep in mijn geheugen graaf denk ik wel nog wat basis begrippen te weten.
Het is niet mijn plan om al direct een Triode Dick ontwerp te gaan bouwen, maar wil het rustig aan opbouwen. op het juiste subforum zal ik er mijn vragen over stellen.
nieuw hier
Moderator: Beheerdersteam
