Schoonmaken hifi

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Rogers

Re: Schoonmaken hifi

Bericht door Rogers »

Hoi allemaal,

Ik ben gestart met de grote schoonmaakactie. De beste optie voor mij was de platenspeler maar gewoon helemaal te strippen. De poetsklus heb ik met diverse materialen kunnen klaren. Zo heb ik het plateau goed schoon kunnen maken met allesreiniger ( gewoon een sopje ) De behuizing heb ik eerst helemaal met perslucht afgeblazen en vervolgens met alcohol ( 70% ) schoongemaakt, meteen na dit reinigen heb ik hem met lauw water afgespoeld. De arm heb ik voorzien van nieuwe bekabeling ( zowel de arm zelf als de verbinding naar de versterker ) Deze heb ik schoongemaakt met alcohol , schoon water en perslucht . De rubberen boden heb ik schoon gekregen door hem diverse keren in lauw water schoon te maken. Al met al een klusje van een halve dag. Nog even een aantal onderdelen bestellen ( nieuwe rubberen mat , knopje voor de pitch en een ornament plaat ) Het resultaat mag er wezen..
Bijlagen
DSC_0171 (Large).jpg
DSC_0173 (Large).jpg
DSC_0174 (Large).jpg
ray5150

Bericht door ray5150 »

Ziet er keurig uit ! =D> =D>
Kappa7
Contacteer:

Bericht door Kappa7 »

Mooi hoor.
Wel nog even een mooi element monteren.
Dan heb je een heel keurig tafeltje.
Rogers

Bericht door Rogers »

Hoi,

Het element gaat er inderdaad vanaf. Snap eigenlijk niet zo goed dat er mensen zijn die het zover laten komen .. Als je zag hoe vettig en vol troep die zat ! Op naar de volgende..
Bijlagen
DSC_0165 (Large).jpg
DSC_0178 (Large).jpg
farmall

Bericht door farmall »

Mooi geworden zeg, ziet er weer uit als nieuw. Zo heb je weer plezier van je werk. :goeie:
Plaats reactie