Da meende toch nierho schreef:Ik heb er zin in.
Waarschijnlijk kom ik zonder bouwsel, maar een dagje leuteren en luisteren is ook altijd leuk.
Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Ik heb niks nieuw gebouwd, dus ik heb niks om te showen.
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Niet iedereen heeft de Regal-FetZilla combo gehoordrho schreef:Ik heb niks nieuw gebouwd, dus ik heb niks om te showen.
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Zo is het, je kunt je partner in crime toch niet alleen op pad sturen
Mvg Reinder
Mvg Reinder
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Staat in mn agenda.
Heb nog geen plannen om wat mee te nemen.
Mocht er animo Zijn voor mn mono blokjes dan kunnen deze mee.
Heb nog geen plannen om wat mee te nemen.
Mocht er animo Zijn voor mn mono blokjes dan kunnen deze mee.
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Goed punt.meanman64 schreef:Niet iedereen heeft de Regal-FetZilla combo gehoordrho schreef:Ik heb niks nieuw gebouwd, dus ik heb niks om te showen.
Dan zullen ze deze keer wel de kans krijgen.
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
mijn speakers zijn ook heel oud.... de piano keys die meekomen zijn in 2004 gebouwd in Maleysie echter in 2010 voorzien van een nieuwe BERILIUM tweater en filtertechnisch een beetje gekitteld... geen reden om ze niet eens te laten horen daar het de speaker is waar ik het meest naar luister. En om te laten zien dat mn oorspronkelijke idee eigenlijk toch best wel kan!
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
ter ere van daddy de buizenversterker waarbij hij zijn kennis met mij heeft gedeeld.
luister al een paar weken naar dat 'MONSTER' met speciale uitgangstrafo's van AE en wel specifiek op mijn wens gemaakt als enige in zijn soort met uitgangen op 4, 6 en 8 ohm voor 'fine tuning'bij sommige wofers...
De versterker is nu pas
Jullie allen gaan versteld staan van een paar glazen buizen
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Wat is het voor versterker Simon, KT88 PP? ben benieuwd in Breda!
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Draai nu samen met de Piano keys
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... y#p1505690
Een combinatie die ik niet eerder had geprobeerd met deze buizenversterker! bizar maar het is zo..
Speel nu al weken op dit setje en ben verslaafd!!!!!!!!!HHHEEEELLLLPPPP
kom langzamerhand ernstig slaap tekort
Nog steeds jammer dat die tweaters af en toe gewoon resoneren....maar ondanks dat zet ik hem niet uit.....niets voor mij! maar het is sterker dan ik
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... y#p1505690
Een combinatie die ik niet eerder had geprobeerd met deze buizenversterker! bizar maar het is zo..
Speel nu al weken op dit setje en ben verslaafd!!!!!!!!!HHHEEEELLLLPPPP
kom langzamerhand ernstig slaap tekort
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
of zou het de oude cd 80 van marantz zijn met ketelaar filter...mn tweede cd speler...
of is het de koolstofvezelinterlink zonder enige fratsen als gewoon een hele goedkope doorlopende ommanteling....
of de koolstofvezel in de buizenversterker??
Angstaanjagende 'staging' en absurd stille versterking
met dit formaat woofer mist het laag natuurlijk....maar daar voor het andere setje....
Apropos...Heb de MicroSeiki draaitafel bekeken en de bedrading van de motor ziet er niet meer 100% fris uit (bouwjaar 1972 en ongeveer 25 jaar gebruikt bij CBS platen maatschappij,,,) Dat gaat hem niet worden voor een dagje demo.....
of is het de koolstofvezelinterlink zonder enige fratsen als gewoon een hele goedkope doorlopende ommanteling....
of de koolstofvezel in de buizenversterker??
Angstaanjagende 'staging' en absurd stille versterking
met dit formaat woofer mist het laag natuurlijk....maar daar voor het andere setje....
Apropos...Heb de MicroSeiki draaitafel bekeken en de bedrading van de motor ziet er niet meer 100% fris uit (bouwjaar 1972 en ongeveer 25 jaar gebruikt bij CBS platen maatschappij,,,) Dat gaat hem niet worden voor een dagje demo.....
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Zoals het er nu uitziet zal ik een deel van de Evoque platenspeler meenemen in de staat zoals hij op dat moment is (iig niet speelbaar).
Verder miss voor de gein de uAvalon's en voor de verkoop de Scanspeak Opus.
Verder miss voor de gein de uAvalon's en voor de verkoop de Scanspeak Opus.
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Ik kom zelf niet, maar als er interesse is in mijn laatste creatie kan die wel een weekend geleend worden.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=7&t=17844
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=7&t=17844
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
allen opgelet!
Doppedoos gaat aan het einde van de ochtend en na de pauze in het begin van de middag een heuse presentatie houden, verhalen, muziek noem het maar op. Hardstikke leuk natuurlijk!!!
Nu heb ik een vraagje, Simon zou het fijn vinden als dit kan worden opgenomen op film. Omdat hijzelf natuurlijk niet kan filmen wilde ik bij deze aan jullie vragen:
Is er iemand die de presentatie van Simon zou willen filmen???
Mocht je hem uit de brand kunnen helpen, laat het even in dit draadje weten, dat zou helemaal te gek zijn!!!!
Voor de rest: einde ochtend en begin middag is de grote zaal beneden dus gereserveerd voor de presentatie van Simon (2 x half uur)
alvast superbedankt!!!
jan
Doppedoos gaat aan het einde van de ochtend en na de pauze in het begin van de middag een heuse presentatie houden, verhalen, muziek noem het maar op. Hardstikke leuk natuurlijk!!!
Nu heb ik een vraagje, Simon zou het fijn vinden als dit kan worden opgenomen op film. Omdat hijzelf natuurlijk niet kan filmen wilde ik bij deze aan jullie vragen:
Is er iemand die de presentatie van Simon zou willen filmen???
Mocht je hem uit de brand kunnen helpen, laat het even in dit draadje weten, dat zou helemaal te gek zijn!!!!
Voor de rest: einde ochtend en begin middag is de grote zaal beneden dus gereserveerd voor de presentatie van Simon (2 x half uur)
alvast superbedankt!!!
jan
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Als Doppie een SD-kaart van 4 of 8GB mee kan brengen, heeft ie meteen al het materiaal in MP4-formaat.
Ik kan wel een camera en statief meebrengen.
Groeten,
Mischa
Ik kan wel een camera en statief meebrengen.
Groeten,
Mischa
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Kan ik een plaatsje reserveren op de eerste of tweede rij?Wowly schreef:allen opgelet!
Doppedoos gaat aan het einde van de ochtend en na de pauze in het begin van de middag een heuse presentatie houden, verhalen, muziek noem het maar op. Hardstikke leuk natuurlijk!!!
Nu heb ik een vraagje, Simon zou het fijn vinden als dit kan worden opgenomen op film. Omdat hijzelf natuurlijk niet kan filmen wilde ik bij deze aan jullie vragen:
Is er iemand die de presentatie van Simon zou willen filmen???
Mocht je hem uit de brand kunnen helpen, laat het even in dit draadje weten, dat zou helemaal te gek zijn!!!!
Voor de rest: einde ochtend en begin middag is de grote zaal beneden dus gereserveerd voor de presentatie van Simon (2 x half uur)
alvast superbedankt!!!
jan
Hier willen we natuurlijk niets van missen!
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Ik heb wel een netbookje bij mij, en dan kan de SD card makkelijk naar een USB stick worden gekopieerd.doppedoos schreef:heb altijd usb stick bij me...is dat wat? simon
Zal ik dan ook maar een 8Gb SDcard meenemen? Dan kan dat makkelijker gedaan worden met het omzetten.
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Neem ook mn palmtopje mee met interlink voor op buizen versterker....kan ik tenminste ook mn usb afspelen
Dank Jan voor de aankondiging!
Praatje op beurs:
Reden. 10 jaar Simons 4D AudioArt + history van opbouw in Maleisie /singapoore en hobbels in de bouw en uiteindelijk tot de bouw van de Halve Maan Speaker
en 9 jaar 'Breda'!!!
opzet:
2x30 minuten
1x voor lunch en 1x na lunch
Sessie 1:
introductie wie is Simon Dorpema + history vanaf opname Milano Jazz Gang (1982 aaaaaaaaaaah das lang geleden) tot en met CBS/sony music.... S4DAA
apperatuur:
(reminder TL (kef B139/armstrong 2x7watt 1972))
Piano keys met buizen (daddy ter herrinering) versterker en CD 80 marantz /JKfilter en koolstofvezel interlink
muziek: die me geïnspireerd heeft voor de bouw+DE BREDA I DEMO CD van mij
+ lijstje van eerder geshowde modellen
Sessie 2 :
Tube lovers: +Tanband Sub passief... rest idem
DEMO van 'nieuwe'muziek en daarna muziek met een persoonlijk verhaal zodat ie meer gaat leven...... en niet over apperatuur... Artiesten/luisteraar staan dan centraal want daar doe ik het voor...
rondvraag
gebruik geen beamer enkel woord en boek met 10 jaar geschiedenis S4DAA
Groet, Simon
Dank Jan voor de aankondiging!
Praatje op beurs:
Reden. 10 jaar Simons 4D AudioArt + history van opbouw in Maleisie /singapoore en hobbels in de bouw en uiteindelijk tot de bouw van de Halve Maan Speaker
en 9 jaar 'Breda'!!!
opzet:
2x30 minuten
1x voor lunch en 1x na lunch
Sessie 1:
introductie wie is Simon Dorpema + history vanaf opname Milano Jazz Gang (1982 aaaaaaaaaaah das lang geleden) tot en met CBS/sony music.... S4DAA
apperatuur:
(reminder TL (kef B139/armstrong 2x7watt 1972))
Piano keys met buizen (daddy ter herrinering) versterker en CD 80 marantz /JKfilter en koolstofvezel interlink
muziek: die me geïnspireerd heeft voor de bouw+DE BREDA I DEMO CD van mij
+ lijstje van eerder geshowde modellen
Sessie 2 :
Tube lovers: +Tanband Sub passief... rest idem
DEMO van 'nieuwe'muziek en daarna muziek met een persoonlijk verhaal zodat ie meer gaat leven...... en niet over apperatuur... Artiesten/luisteraar staan dan centraal want daar doe ik het voor...
rondvraag
gebruik geen beamer enkel woord en boek met 10 jaar geschiedenis S4DAA
Groet, Simon
Re: Luisterdag 9 Breda 18 mei 2013!!!
Komt goed heren, dan breng ik voor de zekerheid een 4GB kaartje mee, dan gaat het helemaal goed komen.
Groeten,
Mischa
Groeten,
Mischa
