**CarPool Topic** Luisterdag 9 Breda 18 Mei 2013
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: **CarPool Topic** Luisterdag 9 Breda 18 Mei 2013
Deze keer is Nieuwegein echt een eindje te ver om.feraty schreef:ik heb helaas geen rijbewijs
Maar ik begrijp dat je weer een lift zoekt?
Re: **CarPool Topic** Luisterdag 9 Breda 18 Mei 2013
dat begrijp ik hannesie
ik zoek weer een lift ja
maar ov is op zich niet zo'n probleem
ik zoek weer een lift ja
maar ov is op zich niet zo'n probleem
Re: **CarPool Topic** Luisterdag 9 Breda 18 Mei 2013
hahahahahaha

kan die ook horizontaal vervoeren?
kan die ook horizontaal vervoeren?
Re: **CarPool Topic** Luisterdag 9 Breda 18 Mei 2013
Check http://www.schindler.com/us/internet/en ... walks.htmlferaty schreef:hahahahahaha![]()
![]()
![]()
kan die ook horizontaal vervoeren?
Re: **CarPool Topic** Luisterdag 9 Breda 18 Mei 2013
Dan kan ik in ieder geval een lijn maken van Utrecht naar Breda 
Re: **CarPool Topic** Luisterdag 9 Breda 18 Mei 2013
Ik ga vanuit budel via eindhven en tilburg. Mom wel vroeg en ga er laat, dat wel hahaha
Re: **CarPool Topic** Luisterdag 9 Breda 18 Mei 2013
Ik kom langs Utrecht heen en ben ook nog van plan om te gaan.
En ik heb ook nog plek in de auto over.
Zijn er nog meer gegadigde die willen mee rijden op de route Ermelo Breda?
Groetjes George
En ik heb ook nog plek in de auto over.
Zijn er nog meer gegadigde die willen mee rijden op de route Ermelo Breda?
Groetjes George
-
tigradekat
- Berichten: 431
- Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35
Re: **CarPool Topic** Luisterdag 9 Breda 18 Mei 2013
Als het nog kan rij ik graag met je mee George, Ik woon in Putten, dus omrijden hoef je alvast niet 
Re: **CarPool Topic** Luisterdag 9 Breda 18 Mei 2013
geen probleem, zijn wel met zn 3e.
moet passen in een golf.
moet passen in een golf.
Re: **CarPool Topic** Luisterdag 9 Breda 18 Mei 2013
Ik ga vanuit Dordrecht en heb niet veel bij mij, en ik blijf wel tot het einde lijkt mij.
Dus, er is nog plek vanaf Dordrecht.
Dus, er is nog plek vanaf Dordrecht.
