PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .

Bericht door bas focal m180 »

Ik heb een PB verstuurd maar schijnbaar op iets gedrukt waardoor die naar meerderen is verstuurd .
Ik hoop niet naar alle forum leden .


JE HOEFD NIET TE REAGEREN ANDERS LOOPT MIJN INBOX VOL >
Gebruikersavatar
knuisje
Berichten: 3690
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp

Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .

Bericht door knuisje »

Je hebt hem verstuurd naar de groep Geregistreerde leden. 8-[
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .

Bericht door bas focal m180 »

knuisje schreef:
Je hebt hem verstuurd naar de groep Geregistreerde leden. 8-[
Iedereen dus :twisted: :twisted: :twisted:

Nu mailt iedereen dat ik verkeerd heb gestuurd , ik hoop dat een moderator dit ongedaan kan maken anders ben ik straks alleen nog bezig pb te legen .
Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4778
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .

Bericht door Olaf Analogue »

Ik heb hem ook gehad.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .

Bericht door Pjotr »

Ha, Ha, Een forum met een SPAM knop. Zal toch niet waar zijn :rofl: FF testen..... :twisted:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .

Bericht door ds23man »

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .

Bericht door ds23man »

Het werkt! :twisted:
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .

Bericht door bas focal m180 »

ds23man schreef:
Het werkt! :twisted:
Ik kreeg je test ook binnen .


Geregistreerde gebruikers bijna 4500 .

Als nu 1- 3 % reageert dan ben ik nog wel even zoet .
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .

Bericht door Pjotr »

ds23man schreef:
Het werkt! :twisted:
We zullen je allemaal antwoorden in 10-voud :rofl:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .

Bericht door ds23man »

Pjotr schreef:
ds23man schreef:
Het werkt! :twisted:
We zullen je allemaal antwoorden in 10-voud :rofl:
En dan zal hij ze allemaal moeten openen, anders blijft de ongelezen berichten teller niet op nul staan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .

Bericht door ds23man »

Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .

Bericht door bas focal m180 »

ds23man schreef:
Pjotr schreef:
ds23man schreef:
Het werkt! :twisted:
We zullen je allemaal antwoorden in 10-voud :rofl:
En dan zal hij ze allemaal moeten openen, anders blijft de ongelezen berichten teller niet op nul staan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nee , dat was voor jouw bedoelt :mrgreen:


http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 11&t=18097
Maar ik wil wel eens weten wat die map HP is , en zeg nu niet Hewlett Packard want dat geloven wij niet .
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .

Bericht door ds23man »

bas focal m180 schreef:
ds23man schreef:
Pjotr schreef:
We zullen je allemaal antwoorden in 10-voud :rofl:
En dan zal hij ze allemaal moeten openen, anders blijft de ongelezen berichten teller niet op nul staan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nee , dat was voor jouw bedoelt :mrgreen:
Shit, je hebt gelijk! Gelukkig nog maar 2 binnen gehad :lol:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .

Bericht door ds23man »

En dan te denken van de 4500 emails die verstuurd worden! :lol:
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .

Bericht door SARK »

OK, nu snap ik de PB (en ook die van ds23man :mrgreen: ).
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .

Bericht door bas focal m180 »

ds23man schreef:
En dan te denken van de 4500 emails die verstuurd worden! :lol:
Ik denk dat het verstandig is dat leden niet meer per ongeluk op die knop kunnen drukken waardoor een PB naar iedereen gaat , lijkt me echt overbodig .
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .

Bericht door ds23man »

bas focal m180 schreef:
ds23man schreef:
En dan te denken van de 4500 emails die verstuurd worden! :lol:
Ik denk dat het verstandig is dat leden niet meer per ongeluk op die knop kunnen drukken waardoor een PB naar iedereen gaat , lijkt me echt overbodig .
Heb net gekeken, maar volgens mij is het al weggehaald!
Ronkel
Berichten: 2181
Lid geworden op: do 11 jan 2007, 23:46
Locatie: Arnhem

Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .

Bericht door Ronkel »

Spam en caps lock, heerlijke combinatie :lol:

Een medewerkster hier op de UT haalde ook eens zo'n frats uit door alle studenten te mailen of ze wilden stemmen op haar baby in één of andere verkiezing. Enkele reply-to-alls later kwam er rook uit de mailserver en kon mevrouw op zoek naar een nieuwe baan :mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .

Bericht door ds23man »

Ronkel schreef:
Spam en caps lock, heerlijke combinatie :lol:

Een medewerkster hier op de UT haalde ook eens zo'n frats uit door alle studenten te mailen of ze wilden stemmen op haar baby in één of andere verkiezing. Enkele reply-to-alls later kwam er rook uit de mailserver en kon mevrouw op zoek naar een nieuwe baan :mrgreen:
Aangenomen als secretaresse met ruime PC ervaring? :rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .

Bericht door audiomanics »

Ik ben zeker niet geregistreerd? geen mail ontvangen...

Kees
Gebruikersavatar
KILLorBE
Berichten: 280
Lid geworden op: do 12 jun 2008, 23:17
Locatie: Nijmegen

Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .

Bericht door KILLorBE »

Ik ook niet, maar ik zag wel dat firefox een pop-up voorkomen had.... zie ik staan dat ik 2 nieuwe berichten heb, kijk ik in m'n inbox... niks.

Ach ja, geen bericht is goed bericht.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .

Bericht door Pjotr »

KILLorBE schreef:
Ik ook niet, maar ik zag wel dat firefox een pop-up voorkomen had.... zie ik staan dat ik 2 nieuwe berichten heb, kijk ik in m'n inbox... niks.

Ach ja, geen bericht is goed bericht.
De forumschoonmaker is vast net langs geweest om de boel op te dweilen :mrgreen:
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .

Bericht door bas focal m180 »

Pjotr schreef:
KILLorBE schreef:
Ik ook niet, maar ik zag wel dat firefox een pop-up voorkomen had.... zie ik staan dat ik 2 nieuwe berichten heb, kijk ik in m'n inbox... niks.

Ach ja, geen bericht is goed bericht.
De forumschoonmaker is vast net langs geweest om de boel op te dweilen :mrgreen:
Gelukkig wel want anders werdt het bij mij ook dweilen met de kraan open .


Want het leek me wel zo netjes om even terug te PB'en .
Vuurkat
Berichten: 2008
Lid geworden op: di 11 dec 2007, 16:36

Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .

Bericht door Vuurkat »

KILLorBE schreef:
Ik ook niet, maar ik zag wel dat firefox een pop-up voorkomen had.... zie ik staan dat ik 2 nieuwe berichten heb, kijk ik in m'n inbox... niks.
Had ik net ook, wel vreemd dat je dan alsnog een pop-up krijgt terwijl ze al verwijderd zijn.
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .

Bericht door SARK »

Niet te lang over nadenken en weer lekker verder gaan :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”