PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Moderator: Beheerdersteam
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Ik heb een PB verstuurd maar schijnbaar op iets gedrukt waardoor die naar meerderen is verstuurd .
Ik hoop niet naar alle forum leden .
JE HOEFD NIET TE REAGEREN ANDERS LOOPT MIJN INBOX VOL >
Ik hoop niet naar alle forum leden .
JE HOEFD NIET TE REAGEREN ANDERS LOOPT MIJN INBOX VOL >
Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Je hebt hem verstuurd naar de groep Geregistreerde leden. 
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Iedereen dusknuisje schreef:Je hebt hem verstuurd naar de groep Geregistreerde leden.
Nu mailt iedereen dat ik verkeerd heb gestuurd , ik hoop dat een moderator dit ongedaan kan maken anders ben ik straks alleen nog bezig pb te legen .
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Ha, Ha, Een forum met een SPAM knop. Zal toch niet waar zijn
FF testen..... 
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Ik kreeg je test ook binnen .ds23man schreef:Het werkt!
Geregistreerde gebruikers bijna 4500 .
Als nu 1- 3 % reageert dan ben ik nog wel even zoet .
Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
We zullen je allemaal antwoorden in 10-voudds23man schreef:Het werkt!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
En dan zal hij ze allemaal moeten openen, anders blijft de ongelezen berichten teller niet op nul staanPjotr schreef:We zullen je allemaal antwoorden in 10-voudds23man schreef:Het werkt!
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Nee , dat was voor jouw bedoeltds23man schreef:En dan zal hij ze allemaal moeten openen, anders blijft de ongelezen berichten teller niet op nul staanPjotr schreef:We zullen je allemaal antwoorden in 10-voudds23man schreef:Het werkt!![]()
![]()
![]()
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 11&t=18097
Maar ik wil wel eens weten wat die map HP is , en zeg nu niet Hewlett Packard want dat geloven wij niet .
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Shit, je hebt gelijk! Gelukkig nog maar 2 binnen gehadbas focal m180 schreef:Nee , dat was voor jouw bedoeltds23man schreef:En dan zal hij ze allemaal moeten openen, anders blijft de ongelezen berichten teller niet op nul staanPjotr schreef:We zullen je allemaal antwoorden in 10-voud![]()
![]()
![]()
![]()
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
En dan te denken van de 4500 emails die verstuurd worden! 
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Ik denk dat het verstandig is dat leden niet meer per ongeluk op die knop kunnen drukken waardoor een PB naar iedereen gaat , lijkt me echt overbodig .ds23man schreef:En dan te denken van de 4500 emails die verstuurd worden!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Heb net gekeken, maar volgens mij is het al weggehaald!bas focal m180 schreef:Ik denk dat het verstandig is dat leden niet meer per ongeluk op die knop kunnen drukken waardoor een PB naar iedereen gaat , lijkt me echt overbodig .ds23man schreef:En dan te denken van de 4500 emails die verstuurd worden!
Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Spam en caps lock, heerlijke combinatie
Een medewerkster hier op de UT haalde ook eens zo'n frats uit door alle studenten te mailen of ze wilden stemmen op haar baby in één of andere verkiezing. Enkele reply-to-alls later kwam er rook uit de mailserver en kon mevrouw op zoek naar een nieuwe baan
Een medewerkster hier op de UT haalde ook eens zo'n frats uit door alle studenten te mailen of ze wilden stemmen op haar baby in één of andere verkiezing. Enkele reply-to-alls later kwam er rook uit de mailserver en kon mevrouw op zoek naar een nieuwe baan
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Aangenomen als secretaresse met ruime PC ervaring?Ronkel schreef:Spam en caps lock, heerlijke combinatie![]()
Een medewerkster hier op de UT haalde ook eens zo'n frats uit door alle studenten te mailen of ze wilden stemmen op haar baby in één of andere verkiezing. Enkele reply-to-alls later kwam er rook uit de mailserver en kon mevrouw op zoek naar een nieuwe baan
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Ik ben zeker niet geregistreerd? geen mail ontvangen...
Kees
Kees
Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Ik ook niet, maar ik zag wel dat firefox een pop-up voorkomen had.... zie ik staan dat ik 2 nieuwe berichten heb, kijk ik in m'n inbox... niks.
Ach ja, geen bericht is goed bericht.
Ach ja, geen bericht is goed bericht.
Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
De forumschoonmaker is vast net langs geweest om de boel op te dweilenKILLorBE schreef:Ik ook niet, maar ik zag wel dat firefox een pop-up voorkomen had.... zie ik staan dat ik 2 nieuwe berichten heb, kijk ik in m'n inbox... niks.
Ach ja, geen bericht is goed bericht.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Gelukkig wel want anders werdt het bij mij ook dweilen met de kraan open .Pjotr schreef:De forumschoonmaker is vast net langs geweest om de boel op te dweilenKILLorBE schreef:Ik ook niet, maar ik zag wel dat firefox een pop-up voorkomen had.... zie ik staan dat ik 2 nieuwe berichten heb, kijk ik in m'n inbox... niks.
Ach ja, geen bericht is goed bericht.
Want het leek me wel zo netjes om even terug te PB'en .
Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Had ik net ook, wel vreemd dat je dan alsnog een pop-up krijgt terwijl ze al verwijderd zijn.KILLorBE schreef:Ik ook niet, maar ik zag wel dat firefox een pop-up voorkomen had.... zie ik staan dat ik 2 nieuwe berichten heb, kijk ik in m'n inbox... niks.
Re: PB GAAT NAAR IEDEREEN LIJKT HET WEL .
Niet te lang over nadenken en weer lekker verder gaan 

