De Mundorf M Cap Supreme Silver in oil,s ,,hele mond vol,, zijn binnen.
Dus obligato,s er uit en deze gebakjes er in.
Wow,ander level
Het was even wennen,dacht dat ze in het hoog best wel veel zouden geven,maar dat valt reuze mee
En de bas is strak

,,net zoiets als bij de JFX condensatoren,
Maar het hele spectrum van hoog naar laag klinkt goed,,geen gaten,,
Eerst maar eens inspelen,maar de eerste twee uur klinken ze ongeveer zoals het klinken gaat,daarna kon het wel eens bagger worden voor een tijdje.............
Vergelijking met de obligato,s ,deze klinken als een ,,dode deur,,
Bij de vorige dac gebruik ik mijn favoriete K75 PLIO/Teflon duo,deze klinken ongeveer zoals de Mundorf,s,alleen klinkt percussie,belletjes en bekkens beter,lees iets prominenter aanwezig.
Al met al,een verassing de Mundorf,s [of de prijs opweegt tegen het russische duo,,Nee]
Misschien ga ik ze bypasen met een teflon rus,eerst maar eens verder luisteren.
Verder switch ik een beetje tussen de laatste en 1 na laatste DAC.
Ik moet zeggen ,dat het versterker ontwerp van ,Koifarm,[de laatste DAC] goed klinkt en lekker compact is..............
Maar als ik dan overschakel naar de andere DAC,met grotere voeding ,voor het versterker gedeelte,klinkt het toch groter
Niet dat het verkeerd klinkt,meer persoonlijke voorkeur denk ik dan.
Wel weet ik nu,dat mijn 6N16 voorversterkers meer in hun mars hebben en anders klinken dan het ontwerp van ,Koifarm,geen vergelijking eigenlijk.
Dit is dus helaas het laatste compacte geheel,we gaan dus weer voor ,, BIG is BEAUTIFUL........................
Of ik knoop er toch een smoorspoel tussen,kan het altijd proberen,wat hebben we nog liggen...............
