Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar
nominaties en verhaal: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 56&t=17812
stemmen tot einde vd maand
stemmen tot einde vd maand
Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar
Al met al zijn dat er flink wat! Zal eens goed na moeten denken!
groet,
Aat
groet,
Aat
Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar
Voor mij is het wel duidelijk.
, ik ben wezen luisteren in Brielle.
Laatst gewijzigd door hannesie op vr 15 feb 2013, 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar
er staan echt héél mooie dingen tussen, maar de Elysiums schieten er toch nét iets bovenuit
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar
Voor mij was het een makkelijke dit jaar, Hondasnl's Overhauled Vifa Basis!
Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar
Voor mij telt het totaalplaatje, alleen een fraai uiterlijk daar word ik niet warm of koud van. De Parsival kloon klinkt ongelooflijk goed en is ook nog eens schitterend gebouwd en afgewerkt.
Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar
Inderdaad; in mijn beleving kan je een speaker niet beoordelen op alleen uiterlijk! Klank, dat is waar het voor 95% om draait! Uiterlijk is daarnaast wel enoorrm belangrijk. Ze staan toch een lange tijd voor een prominent deel in je interieur (melkpakjes uitgezonderd.. )
Kan je 2 jaar achtereen meedoen?
Kan je 2 jaar achtereen meedoen?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar
niet met de zelfde.. ik realiseer me dat de Overhauled Vifa Basis vorig jaar al een mooie 4e plek scoorde; afaik is er sindsdien nog wel aan het filter gewerkt... maar of dat nou voldoende is om ook nu weer mee te mogen doen????serum schreef:Kan je 2 jaar achtereen meedoen?
Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar
Ik heb er vorig jaar niet op gestemd omdat hij nog niet klaar was en ik hem ook niet gehoord had.
Maar ja dat was die Termino toen ook eigenlijk nog niet.
Maar ja dat was die Termino toen ook eigenlijk nog niet.
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar
Ik ga mijn filter ooit ook nog eens in een nieuw kastje doen. Kan ik dan mooi weer meedoen.Henkjan schreef:serum schreef:maar of dat nou voldoende is om ook nu weer mee te mogen doen????
Als hij vorig jaar al een 4de plek heeft gekregen dan mag hij mijns inziens nu niet meer mee doen. Maar ja, misschien ben ik niet helemaal objectief want nu is het mijn grootste concurrent...
Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar
Je kunt je ook afvragen hoe erg het allemaal is. Er valt niet eens een prijs te winnen. hondasnl kan er ook niets aan doen dat zijn speaker vorig jaar al werd genomineerd toen hij nog niet af was en niet beluisterd.
Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar
Wat dacht je van eeuwige roem?jeroen_d schreef:Er valt niet eens een prijs te winnen.
Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar
Hallo,
Gisteren maakte Hannesie mij attent op dit topic.
Toch wel leuk om als winnaar uit de bus te komen.
Ik deel de eer echter wel met Jeroen, want die heeft natuurlijk ook een dikke bijdrage geleverd. (Net als trouwens de heren van Verity Audio, die het orgineel ontwierpen)
Heren stemmers: bedankt!
Bijkomend geluk voor Jeroen is dan weer dat hij kennis heeft gemaakt met de AT units.
Groet,
Leobus
Gisteren maakte Hannesie mij attent op dit topic.
Toch wel leuk om als winnaar uit de bus te komen.
Ik deel de eer echter wel met Jeroen, want die heeft natuurlijk ook een dikke bijdrage geleverd. (Net als trouwens de heren van Verity Audio, die het orgineel ontwierpen)
Heren stemmers: bedankt!
Bijkomend geluk voor Jeroen is dan weer dat hij kennis heeft gemaakt met de AT units.
Groet,
Leobus
-
tigradekat
- Berichten: 431
- Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35
Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar
tsss, ik zie dat mijn creatie zomaar een stem heeft gekregen! Dat vind ik nou leuk! Ik weet niet wie je bent, maar bedankt! 
Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar
ik vind je speakers zeer fraai,maar die van leo zijn net een stukje beter.
ik heb er wel even over getwijfeld trouwens.
ik heb er wel even over getwijfeld trouwens.
