Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie

de luidspreker van het jaar 2012 is volgens mij:

Peiling eindigde op do 28 feb 2013, 23:46

nxs77's Compacte mono 2 weg bouwradio
0
Geen stemmen
Vinculum's Elysium
8
21%
Henkjan's paasproject
0
Geen stemmen
Hondasnl's Overhauled Vifa Basis
8
21%
Henkjan's zware 3weg
4
10%
Parsival kloon van Leobus
9
23%
de 3 weg van Serum
3
8%
De RD40 Ultimo van piet1955
1
3%
naamloos van Dre
0
Geen stemmen
tigradekat's FAST: Alpair 7.3 met L26ROY en AS2.100
1
3%
Harry's combinatie met Raal tweeter
0
Geen stemmen
Rik's wortelnoten monitor
1
3%
Arjan's basscab
0
Geen stemmen
asterduc's tweeweg
1
3%
MOB3W v2 van Jeroen_d
3
8%
 
Totaal aantal stemmen: 39

Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Bericht door Henkjan »

nominaties en verhaal: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 56&t=17812

stemmen tot einde vd maand
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Bericht door AatV »

Al met al zijn dat er flink wat! Zal eens goed na moeten denken!

groet,
Aat
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Bericht door hannesie »

Voor mij is het wel duidelijk. :D, ik ben wezen luisteren in Brielle.
Laatst gewijzigd door hannesie op vr 15 feb 2013, 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
BertDB
Berichten: 1978
Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)

Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Bericht door BertDB »

er staan echt héél mooie dingen tussen, maar de Elysiums schieten er toch nét iets bovenuit
Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4778
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Bericht door Olaf Analogue »

Voor mij was het een makkelijke dit jaar, Hondasnl's Overhauled Vifa Basis!
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Bericht door jeroen_d »

Voor mij telt het totaalplaatje, alleen een fraai uiterlijk daar word ik niet warm of koud van. De Parsival kloon klinkt ongelooflijk goed en is ook nog eens schitterend gebouwd en afgewerkt.
Gebruikersavatar
serum
Berichten: 243
Lid geworden op: ma 18 jan 2010, 16:33

Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Bericht door serum »

Inderdaad; in mijn beleving kan je een speaker niet beoordelen op alleen uiterlijk! Klank, dat is waar het voor 95% om draait! Uiterlijk is daarnaast wel enoorrm belangrijk. Ze staan toch een lange tijd voor een prominent deel in je interieur (melkpakjes uitgezonderd.. )

Kan je 2 jaar achtereen meedoen?
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Bericht door Henkjan »

serum schreef:
Kan je 2 jaar achtereen meedoen?
niet met de zelfde.. ik realiseer me dat de Overhauled Vifa Basis vorig jaar al een mooie 4e plek scoorde; afaik is er sindsdien nog wel aan het filter gewerkt... maar of dat nou voldoende is om ook nu weer mee te mogen doen????
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Bericht door hannesie »

Ik heb er vorig jaar niet op gestemd omdat hij nog niet klaar was en ik hem ook niet gehoord had.
Maar ja dat was die Termino toen ook eigenlijk nog niet. :oops:
Gebruikersavatar
Vinculum
Berichten: 3206
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Bericht door Vinculum »

Henkjan schreef:
serum schreef:
maar of dat nou voldoende is om ook nu weer mee te mogen doen????
Ik ga mijn filter ooit ook nog eens in een nieuw kastje doen. Kan ik dan mooi weer meedoen. :sure:
Als hij vorig jaar al een 4de plek heeft gekregen dan mag hij mijns inziens nu niet meer mee doen. Maar ja, misschien ben ik niet helemaal objectief want nu is het mijn grootste concurrent... ;)
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Bericht door jeroen_d »

Je kunt je ook afvragen hoe erg het allemaal is. Er valt niet eens een prijs te winnen. hondasnl kan er ook niets aan doen dat zijn speaker vorig jaar al werd genomineerd toen hij nog niet af was en niet beluisterd.
Gebruikersavatar
knuisje
Berichten: 3690
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp

Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Bericht door knuisje »

jeroen_d schreef:
Er valt niet eens een prijs te winnen.
Wat dacht je van eeuwige roem? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Bericht door Henkjan »

nog een week!
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Bericht door hannesie »

En we hebben een winnaar?
Leobus
Berichten: 564
Lid geworden op: di 09 aug 2005, 21:40
Locatie: Duiven

Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Bericht door Leobus »

Hallo,

Gisteren maakte Hannesie mij attent op dit topic.
Toch wel leuk om als winnaar uit de bus te komen.
Ik deel de eer echter wel met Jeroen, want die heeft natuurlijk ook een dikke bijdrage geleverd. (Net als trouwens de heren van Verity Audio, die het orgineel ontwierpen)
Heren stemmers: bedankt!
Bijkomend geluk voor Jeroen is dan weer dat hij kennis heeft gemaakt met de AT units.

Groet,
Leobus
tigradekat
Berichten: 431
Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35

Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Bericht door tigradekat »

tsss, ik zie dat mijn creatie zomaar een stem heeft gekregen! Dat vind ik nou leuk! Ik weet niet wie je bent, maar bedankt! :goeie:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Luidspreker van het jaar 2012 - stemmen maar

Bericht door dre »

ik vind je speakers zeer fraai,maar die van leo zijn net een stukje beter.

ik heb er wel even over getwijfeld trouwens. :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Projecten van het jaar”