ere wie ere toekomtVinculum schreef:Wow! Wat een compliment!
Luidspreker van t jaar 2012 - nominaties
Moderator: Beheerdersteam
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: Luidspreker van t jaar 2012 - nominaties
Re: Luidspreker van t jaar 2012 - nominaties
en waarom zouden we asterduc zijn tweeweg niet nomineren?
ik vond deze qua stemmenweergave en dinamiek grandioos
dus......
mv
g
audioot
ik vond deze qua stemmenweergave en dinamiek grandioos
dus......
mv
audioot
Re: Luidspreker van t jaar 2012 - nominaties
Ik nomineer de Audio Parsival kloons van Leobus. Ik heb ze gehoord en gezien en ben zwaar onder de indruk...
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: Luidspreker van t jaar 2012 - nominaties
Bedankt Dirk, ik geniet er elke dag van, maar dan wel in de versie met dempingaudioot schreef:en waarom zouden we asterduc zijn tweeweg niet nomineren?
ik vond deze qua stemmenweergave en dinamiek grandioos
Re: Luidspreker van t jaar 2012 - nominaties
Ik zat nog wat na te denken, wat heb ik nu het afgelopen jaar gehoord wat op mij indruk heeft gemaakt voor wat betreft het geluid.
Dan loop je even door de contacten en bezoeken, als Marcus (Hondasnl) Brielle en ook de ZBA luisterdagen, en andere bezoeken, de goede/bijzondere zijn al wel genoemd.
Op 1 na. !!
Maar het is een mogelijke upgrade en of die dan als dusdanig wel of niet mee mag doen weet ik niet, maar er is wel een totaal nieuwe luidspreker ontstaan.
Ik heb hem gehoord voor en na de upgrade, en voor mij is het een nieuw ontwikkeld exemplaar.
De MOB3W van Jeroen is duidelijk een andere luidspreker en die zeker door mensen die het hebben gehoord zullen zeggen, een nominatie is zeker verdiend.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... hilit=mobw
Dan loop je even door de contacten en bezoeken, als Marcus (Hondasnl) Brielle en ook de ZBA luisterdagen, en andere bezoeken, de goede/bijzondere zijn al wel genoemd.
Op 1 na. !!
Maar het is een mogelijke upgrade en of die dan als dusdanig wel of niet mee mag doen weet ik niet, maar er is wel een totaal nieuwe luidspreker ontstaan.
Ik heb hem gehoord voor en na de upgrade, en voor mij is het een nieuw ontwikkeld exemplaar.
De MOB3W van Jeroen is duidelijk een andere luidspreker en die zeker door mensen die het hebben gehoord zullen zeggen, een nominatie is zeker verdiend.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... hilit=mobw
Re: Luidspreker van t jaar 2012 - nominaties
wanneerkennewenouweenkeerstemmuh? 
