Luidspreker van t jaar 2012 - nominaties

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: Luidspreker van t jaar 2012 - nominaties

Bericht door asterduc »

Vinculum schreef:
Wow! Wat een compliment!
ere wie ere toekomt :goeie:
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242
Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie

Re: Luidspreker van t jaar 2012 - nominaties

Bericht door audioot »

en waarom zouden we asterduc zijn tweeweg niet nomineren?
ik vond deze qua stemmenweergave en dinamiek grandioos
dus......
mv :goeie: g
audioot
Gebruikersavatar
Teigetje
Berichten: 274
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 8:44
Locatie: Duiven

Re: Luidspreker van t jaar 2012 - nominaties

Bericht door Teigetje »

Ik nomineer de Audio Parsival kloons van Leobus. Ik heb ze gehoord en gezien en ben zwaar onder de indruk...
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: Luidspreker van t jaar 2012 - nominaties

Bericht door asterduc »

audioot schreef:
en waarom zouden we asterduc zijn tweeweg niet nomineren?
ik vond deze qua stemmenweergave en dinamiek grandioos
Bedankt Dirk, ik geniet er elke dag van, maar dan wel in de versie met demping :lol:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Luidspreker van t jaar 2012 - nominaties

Bericht door hannesie »

Ik zat nog wat na te denken, wat heb ik nu het afgelopen jaar gehoord wat op mij indruk heeft gemaakt voor wat betreft het geluid.

Dan loop je even door de contacten en bezoeken, als Marcus (Hondasnl) Brielle en ook de ZBA luisterdagen, en andere bezoeken, de goede/bijzondere zijn al wel genoemd.

Op 1 na. !!

Maar het is een mogelijke upgrade en of die dan als dusdanig wel of niet mee mag doen weet ik niet, maar er is wel een totaal nieuwe luidspreker ontstaan.
Ik heb hem gehoord voor en na de upgrade, en voor mij is het een nieuw ontwikkeld exemplaar.

De MOB3W van Jeroen is duidelijk een andere luidspreker en die zeker door mensen die het hebben gehoord zullen zeggen, een nominatie is zeker verdiend.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... hilit=mobw
Gebruikersavatar
knuisje
Berichten: 3690
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp

Re: Luidspreker van t jaar 2012 - nominaties

Bericht door knuisje »

wanneerkennewenouweenkeerstemmuh? :mrgreen:
Gesloten

Terug naar “Projecten van het jaar”