EDIT: Ik zie dat het topic is afgesplitst. Ik heb daarom de titel van dit topic maar even aangepast
CARPOOLTOPIC: Luisterdag Enschede 9 februari 2013
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
CARPOOLTOPIC: Luisterdag Enschede 9 februari 2013
Misschien tijd voor een carpool-topic? 
EDIT: Ik zie dat het topic is afgesplitst. Ik heb daarom de titel van dit topic maar even aangepast
.
Laatst gewijzigd door Martijn M op wo 30 jan 2013, 9:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 2e ZBA luisterdag Oost-Nederland Enschede 9 februari 201
mmmmmmmmmmm,ray en loek gaan ook.......
Het hele spul gaat straks van Zwolle naar Enschede dus ik kan prima carpoolen, ik hoef bijna niks mee te sjouwen.
Heeft er iemand plek voor een jonge man met een stel cyburg monitor die toevallig langs Utrecht/Nieuwegein gaat? 
Utrecht is de verkeerde kant op voor mij maar zie je kans om tot Ermelo te komen, van af daar kan je mee rijden.
Ik kan i.p.v. via Arnhem ook via Utrecht rijden, dat scheelt echt niet zoveel.feraty schreef:Heeft er iemand plek voor een jonge man met een stel cyburg monitor die toevallig langs Utrecht/Nieuwegein gaat?
Ik ben ook nog wel een beetje bekend in Nieuwegein.
Stuur maar een PB als je interesse hebt, en niet tegen roken in de auto bent.
Plekje beschikbaar.Kappa7 schreef:Utrecht is de verkeerde kant op voor mij maar zie je kans om tot Ermelo te komen, van af daar kan je mee rijden.
Re: CARPOOLTOPIC: Luisterdag Enschede 9 februari 2013
Ik rijd van Den Helder naar Enschede. Ik kan wel iemand meenemen die op de route woont.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
auto van de zaak zekerDan schreef:Ik rijd van Den Helder naar Enschede. Ik kan wel iemand meenemen die op de route woont.
Ik kan wachten tot jullie een keertje deze kant op komen natuurlijk maar dan moet ik lang wachten denk ik 
Is het wel de vraag welke route je rijd natuurlijk, onderlangs, bovenlangs, door het midden...Dan schreef:Ik rijd van Den Helder naar Enschede. Ik kan wel iemand meenemen die op de route woont.
Ik rij zelf Lemmer, Emmeloord, Zwolle, Nijverdal, en heb eventueel ook nog wel plek voor 1.
Ik heb wel interesse om de luisterdag te bezoeken maar met het OV is dat niet echt een pretje,
Heeft iemand uit de omgeving Delft nog een plekje over in de auto?
Groetjes Walter
Heeft iemand uit de omgeving Delft nog een plekje over in de auto?
Groetjes Walter
Inmiddels vervoer gevonden!
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Plekje gevuld.Kappa7 schreef:Plekje beschikbaar.Kappa7 schreef:Utrecht is de verkeerde kant op voor mij maar zie je kans om tot Ermelo te komen, van af daar kan je mee rijden.
Als je op of rond onderstaande route woont kun je met me meerijden. Ik kan ook nog wel spullen meenemen met de achterbank neergeklapt maar het moet wel een beetje redelijk blijven.