Daudio schreef:30 cm van de muur vindt mijn vriendin ook fijner, maar je schufit ze zo naar voren.Vinculum schreef:Wat staan ze ver de woonkamer in!Dat zou ik echt niet voor elkaar krijgen. Heb ook niet zo'n grote kamer. Hoor je de jalousie?
Ze staan nu 1 meter uit de muur. En dan krijg je meer diepte. Even lekker genieten zo!
Vriendin is aan het schaatsen op de Weissensee dus de kamer is even een studio geworden.
Wieltjes er onder???
